VforV Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Wat krijg je als je ze alle 50 verzameld hebt? Ik ben er nog nooit in geslaagd ze allemaal te vinden. Reageren
Lakser_u Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij krijg je da neen bonus level... Mij is het ook nog nooit gelukt Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Wanneer je ze alle vijftig hebt krijg je inderdaad een bonuslevel. Zie ook dit topic. In GTA2 heten ze overigens 'GTA2 tokens', '- badges' of '- shields'. Reageren
danielc Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 wist ik dat vroeger maar. toen ging ik ze ook zoeken ik dacht dat je dan het lvl had uitgespeeld als je ze allemaal had Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Dagen zoeken voor iets wat je niet helpt.. Maar de bonuslevels zijn ook een waardige tegenprestatie.. Reageren
VforV Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Dagen zoeken voor iets wat je niet helpt.. Maar de bonuslevels zijn ook een waardige tegenprestatie.. Bonuslevels, zijn dat die kleine maps waar je bv zoveel mogelijk ijskarren kapot moet schieten? Of gewoon een extra stad? Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Zie hier alle (bonus)levels met hun opdrachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.