Nickonly Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb een vraag en ik dacht dat ik hem hier het beste kon stellen. Ik heb namelijk een keer (dacht ik) gta (1) gekocht. maar toen ik eens goed naar het doosje keek, merkt ik op dat er een engelse vlag op stond. En nu week ik het niet meer. Het doosje ziet er uit als gta londen, maar het spel is volgens mij gta 1. dus zou iemand even kunnen zegen wat ik nou eigenlijk heb?!?! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Hoe zag het spel eruit? Als hij er zo uitzag dan is het GTA1: Als hij er zo uitzag dan is het GTA Londen: De cover van GTA1: De cover van GTA Londen: Wat denk je? Bewerkt: 22 januari 2006 door flitskikker Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 GTA 1 en GTA london zien er ingame ongveer hetzelfde uit. Maar als je het hoesje hebt daar staat als het goed is GTA 1 of GTA London op, als er een engelse vraag opstaat, dan is het GTA London. Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) nou, hij zag eruit zoals in gameplay op foto 1, maar het hoesje van gta londen, ik zal ff snel een foto van voor en achterkant van doosje maken ja dat lukt dus niet (batterijen). maar ik denk dat het gewoon gta 1 is, met voorkant van gta londen. raar, maar ja.. Bewerkt: 22 januari 2006 door Nickonly Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 nou, hij zag eruit zoals in gameplay op foto 1, maar het hoesje van gta londen, ik zal ff snel een foto van voor en achterkant van doosje maken ja dat lukt dus niet (batterijen). maar ik denk dat het gewoon gta 1 is, met voorkant van gta londen. raar, maar ja.. Het zal ingame toch wel tevoorschijn komen? Heb je het hoofdmenu, waaruit je uit verschillende gangsters kunt kiezen, en uit de steden: San Andreas, Vice City, en Liberty City? Of heb je een "getekend" menu, waaruit je uit Londonse namen kan kiezen? en hoor je een Radiozender? Reageren
Nickonly Geplaatst: 24 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Ik heb niet een getekend menu, lijkt meer op een oude roestige plaat. Ik kan uit gangsters kiezen, maar ik kan niet uit steden kiezen. Dat kan ook gewoon zijn omdat ik het nog niet heb vrijgespeeld, speel het bijna niet. Dus ik denk dat ik gta 1 heb. Toch raar dat de voorkant anders is. Reageren
VforV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Het zal GTA1 zijn. Lol ipv Mini schrijven ze Myni. Waarom zijn er dan ook Jaguars? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 GTA Londen rij je toch het tegenovergestelde? Reageren
VforV Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 GTA Londen rij je toch het tegenovergestelde? Bedoel je dat ze daar links rijden? Ja, dat is zo. Reageren
Blizz Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb GTA:Londen maar het is niet dezelfde cover al hier staat... Er staat wel GTA:Londen op de cover en de cheats werken en ingame is het ook hetzelfde. Ik denk dat ik een speciale heb... Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb GTA:Londen maar het is niet dezelfde cover al hier staat... Er staat wel GTA:Londen op de coveren de cheats werken en ingame is het ook hetzelfde. Ik denk dat ik een speciale heb... Misschien de uitbreiding ervan: GTA London 1961 ? Reageren
Blizz Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb deze cover: achteraan staat er wel degelijk 1969... Reageren
VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Ik heb deze cover: achteraan staat er wel degelijk 1969... Dan is het misschien de eerste cover toen hij uitkwam, van GTA, GTA2 en GTAIII bestaan ook verschillende covers. (ik zal straks wat plaatjes posten, mijn pc blokkeert weer ) Edit: Grand Theft Auto covers: GTA London 1969 covers: GTA2 covers: GTAIII covers: Bewerkt: 11 februari 2006 door VforV Reageren
Blizz Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ahzo... zover had ik nog niet gedacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.