Jump to content

the driver


turbokevin

Recommended Posts

  • 3 weken later...

Ik herinner me deze missie ook, en hij is inderdaad lastig. Je moet kleine bochten nemen (de binnenbocht), dan kun je wat tijd winnen en je tegenstander inhalen, houdt de vaart erin en kijk goed op de radar waar de "Corona" zich bevind, om verwarring te voorkomen.

Wat je ook kan proberen als het totaal niet lukt is meteen als de race begint uitstappen en op zijn banden schieten, dit is lastig maar als het lukt, dan is de rest een eitje.. Zo heb ik het de eerste keer ook gedaan, maar ik moest wel 3 keer oefenen voor ik dan eindelijk zijn banden raakte. Ik hoop dat ik je voldoende tips heb gegeven om deze missie tot een succes te brengen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik inderdaad ook de moeilijkste en frustrerendste missie van Vice City. Ik heb ook geprobeerd om een motor dicht bij de start te zetten, alleen zo kon ik ook niet winnen. Uiteindelijk is het me wel gewoon gelukt met rijden.

Tip: Doe geen cheats dat de politie weg gaat, want anders kun je bijna onmogelijk winnen.

Ik heb die code van leavemealone gedaan ik heb hem gewoon 100 keer getypt toen kon ik hem snel en nou heb ik hem daarmee gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

tip gebreuk een infernus of een van de andere sportwagens

Dat kan dus niet, want je start de missie 'The Driver' in een Sentinel. Ik weet niet of het mogelijk is om tussendoor in een andere auto te stappen, maar als dit wel kan, lijkt het me niet zo handig, omdat je dan nogal veel tijd verliest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...