Jump to content

bodyguards


pietn

Recommended Posts

Is het bij jullie ook zo dat als je bodyguards inhuurt en je doet met hun een valigant mission (ik heb een politie valigant gedaan) en je stapt na de valigant missie uit en je bodyguards lopen gewoon rustig weg en als je dan op hen schiet schieten ze terug :s

Srry als het mischien een repo is maar ik kon er niets over vinden bij de zoekfunctie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd dat ze weglopen in de eerste plaats want normaal moeten ze altijd bij jouw blijven.

En als je op hun schiet en dan schiet je op de slachtoffers van de Vigilante misies schieten ze dan mee ?

Of staan ze daar maar gewoon.

Als ze bij mij weglopen zou ik ze direct neerschieten :puh:

_________________

Giorgo

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn inderdaad al meerdere topics over de bodyguards naar voren gekomen, over wat jij nu zegt:

De bodyguards zullen altijd bij jou in de buurt proberen te blijven, ze zullen je nooit afvallen of aanvallen, soms doen ze dit wel érg klungelig en plegen ze bijv. aan de rand v/h water ineens zonder reden zelfmoord, er zijn echter een paar uitzonderingen waarop ze niet meer bij je blijven:

Een "overheidsmissie" doen (vigilante, paramedic of firefighter)

Het spel opslaan, dan zullen ze ook gewoon weglopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, ik heb even met de zoekmachine gezocht, eerdere topics hierover waren:

Dit kan je vinden door bij de zoekmachine bij Vice City op "bodyguards" te zoeken, ik geloof dat het feit dat ze op een gegeven moment afvielen nog niet eerder aan bod was gekomen, maar het is maar een tip om de zoekmachine niet te vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat hem zit in het opnieuw installeren, het is gewoon ingesteld denk ik dat ze weglopen bij een Overheidsmissie/opslaan spel, of dat het juist niet ingesteld kon worden dat ze je altijd trouw bleven. Dat is gewoon iets van het spel, her-installeren, kan dat volgensmij niet verhelpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, ik heb even met de zoekmachine gezocht, eerdere topics hierover waren:

Dit kan je vinden door bij de zoekmachine bij Vice City op "bodyguards" te zoeken, ik geloof dat het feit dat ze op een gegeven moment afvielen nog niet eerder aan bod was gekomen, maar het is maar een tip om de zoekmachine niet te vergeten.

Inderdaad, kijk deze links even allemaal na om die informatie 10 keer te krijgen plus alle overige dingen ervan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...