AmsterdamBoy Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 De vraag is KOMT PS3 wel uit? Maar ik hoop eerst voor PC(Wat al toch niet is) Reageren
VforV Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 De vraag is KOMT PS3 wel uit?Maar ik hoop eerst voor PC(Wat al toch niet is) Natuurlijk komt hij uit! Waarom zou hij niet uitkomen? Reageren
Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Neeeeee ik wil hem op X-box! niet X-box 360 > Markolie Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 De vraag is KOMT PS3 wel uit? Maar ik hoop eerst voor PC(Wat al toch niet is) Natuurlijk komt hij uit! Waarom zou hij niet uitkomen? Hij is nog niet uit. Reageren
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 De vraag is KOMT PS3 wel uit? Maar ik hoop eerst voor PC(Wat al toch niet is) Natuurlijk komt hij uit! Waarom zou hij niet uitkomen? Hij is nog niet uit. Maar hij komt vroeg of laat zowieso uit. Reageren
Blizz Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik wil de GTA hebben maar ik wil geen PS3 daarvoor kopen hoor... Alhoewel ik de PS2 ook heb gekocht voor Vice City Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Is inderdaad best k*t[/font] voor Sony, de meeste mensen die een next gen console wilden hebben, kochten net een 360. Ik denk dat de verkoopcijfers voor GTA4 op de Xbox360 hoger zijn dan op de PS3, omdat mensen nu al een 360 hebben. Ze gaan nu geen Ps3 kopen om GTA4 te spelen. Xbox360 heeft dus al een voorsprong Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Argon Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik koop waarschijnlijk wel een ps3 hiervoor als hij niet overdereven duur is. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Is inderdaad best k*t[/font] voor Sony,de meeste mensen die een next gen console wilden hebben, kochten net een 360. Ik denk dat de verkoopcijfers voor GTA4 op de Xbox360 hoger zijn dan op de PS3, omdat mensen nu al een 360 hebben. Ze gaan nu geen Ps3 kopen om GTA4 te spelen. Xbox360 heeft dus al een voorsprong Greetz, GTA Vice VIP PC wordt het hoogsts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.