Jump to content

Achille vs -Matthijs-


Achille

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Achille

    8

  • -Matthijs-

    5

  • -Niels-

    2

  • Twenty Eyes

    1

Mijn stem gaat naar Matthijs. Ik vind zijn achtergrond ruiger dan die van Achille. Die van Achille is een beetje saai vind ik.

Voor Matthijs!

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Matthijs. Ik vind zijn achtergrond ruiger dan die van Achille. Die van Achille is een beetje saai vind ik.

Voor Matthijs!

Groeten BaasBart :cya:

jah dat vind ik ook

-Matthijs- jij hebt mijn stem

Link to comment
Delen op andere websites

Matthijs

Na lang kijken, en denken. Hoe Archille z'n render heeft gebruikt vind ik wel mooi, alleen z'n lettertype niet. En de lettertype van Matthijs wel. En de achtergond van Matthijs vind ik ook mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Achille

Ik kan het natuurlijk wel blijven zeggen, maar weer een mooie Sig!

De achtergrond is mooi gemaakt, alleen die scanlines tussendoor vind ik nogal lelijk.

Zonder had je Sig zeker mooier geweest.

De border is wel goed, alleen misschien de opacity wat lager.

De tekst is gewoon goed, niets op aan te merken.

De render is ook netjes, al gebruiken jullie allebei dezelfde,

maar het gaat er natuurlijk ook om wat je met die render doet.

-Matthijs-

Ik ken jou style nog niet echt, ik heb tenminste nog niet veel Sigs van je gezien,

maar dat komt omdat je nog niet zoveel berichten heb, en daardoor niet zoveel opviel denk ik.

Maar het gaat hier natuurlijk om Sigs raten, dus laat ik daar maar mee beginnen.

De achtergrond vind ik niet zo heel mooi, ik vind het een beetje druk, met die verschillende stijlen door elkaar heen.

Het patroon erbij past wel, en is ook op sommige plaatsen weggehaald, wat goed is.

De tekst is gewoon normaal, ook niks op aan te merken.

De border vind ik een beetje vaag, volgens mij gewoon een kleur genomen in 3px en dan op Overlay gezet.

Niets mis mee hoor, maar ik vind dat niet zulke mooie borders om eerlijk te zijn.

Nou, dat was een hele lap tekst, dan nu hier eindelijk mijn stem: ;)

Ik stem op Achille.

Allebei nog veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem ook op -Matthijs-

Die van Achille is me gewoon wat te...tja, gewoon niet zo mooi als die van Matthijs.

Matthijs heeft er naar mijn gevoel wat meer tijd ingestoken!

Mijn stem gaat naar: -Matthijs-

Link to comment
Delen op andere websites

Achille :

Zoals altijd weer een mooie sig,maar ik mis wat "stijl".Namelijk de achtergrond vind ik niet zo mooi,misschien wat meer brushes moeten gebruiken ? En het lettertype wat beter leesbaar maken.Maar de render is dan wel weer heel mooi geplaatst en de border is heel erg mooi :)

Matthijs :

Een heel erg mooie sig,vooral de achtergrond spreekt me erg aan,ook dat verschil in de achtergrond.Ook het lettertype is heel erg mooi maar ik mis een border :)

Mijn stem gaat naar Matthijs :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...