Jump to content

garuchten nieuwe gta


saboy

Recommended Posts

ik ben vandaag naar de site geweest van rockstar games en daar staat er nog niets van de nieuwe gta; volgens mij is het gewoon een gemene grap van ne gast die dab gezegd heeft. er zijn dus geen bewijzen. bedankt voor uw aaandacht ;). dus er is geen echte info van rockstar of er een nieuw egta komt :-(:-( .

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar waar heb je het precies over? Welke gast heeft wat gezegd? Ik kan je niet helemaal volgen..

Er gaat zeker een nieuwe GTA komen, alleen zijn de releasedatum en details nog lang niet allemaal bekend.

Lijkt me een beetje onnodig aangemaakte topic.....

Groetjes :cya:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

maar op de site van rockstar games staat niets over een nieuwe gta. dus dan is het onmogelijk dat julie zoveel informatie hebben??? elk jaar wordt er wel een nieuwe gta gemaakt maar dat ze zeggen dat ie eind 2006 komt is onmogelijk als ze zegen dat de nieuwe gta 6 keer groter ga zijn dan san andreas. :bonk::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Saboy volgens mij bedoel je de geruchten dat het Londen gaat afspelen of in de zes europese steden er is nog niks bevestigt het zijn alemaal geruchten we weten niet zeker of het waar is daarom staat er ook nog niks op

gtagames.En er staat niks op de site van r* omdat ze het zolang mogelijk geheim proberen te houden.

Edit:Ronaldvc zei het net terwijl ik mijn bericht edite.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Er is door R* zelf een persbericht de wereld ingegaan alsmede diverse persconferenties gegeven door R* die bevestigen dat er een nieuwe GTA in de maak is.

En er wordt niet gezegd dat de nieuwe GTA 6 keer groter wordt dat SA, bovendien is er tot nu elke 2 jaar een nieuwe versie van GTA uitgekomen. Of dat nou een compleet nieuwe is of bijv: LCS voor de psp doet er niet toe. En dat de nieuwe GTA eind 2006 uitkomt is ook nog niet zeker, de release kan net zo goed deze zomer zijn.

R* staat bekend om zijn geheimzinnigheid... Zou je toch moeten weten..

Lees het ''wat al zeker is'' alsmede de andere topics nog maar even door...

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een gerucht heet een gerucht omdat iets wat verteld is nog niet zeker is.. Zodra een gerucht wordt bevestigd door in dit geval R* veranderd het in nieuws.

Het is volledig aan jou om te bepalen wat je wel en niet wil geloven. Inderdaad iedereen zegt wat anders, daarom is het verstandig om na te gaan of het ook waar is wat men zegt. Ik geloof pas iets als het officieel is bevestigd door R*.

Dus je kan geloven wat daadwerkelijk door R* is bevestigd.

Lijkt me duidelijk genoeg....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

er komt een nieuwe gta uit die gaat zich ook afspelen in Amerika.

(een goede vriend van mijn vader die werkt bij rockstar)

meer wil hij niet zeggen en er is ook niet zo veel meer bekend

Bewerkt: door fernandoalonso
Link to comment
Delen op andere websites

er komt een nieuwe gta uit die gaat zich ook afspelen in Amerika.

(een goede vriend van mijn vader die werkt bij rockstar)

meer wil hij niet zeggen en er is ook niet zo veel meer bekend

LOL! Jij ben echt grappig!

Je komt een 'klein' beetje ongeloofwaardig over. Denk je nou echt dat een medewerker van R* dat zou zeggen? Alle geruchten wijzen trouwens op Londen. Maar voor liegen kun je gebanned worden, dus kijk maar uit. Dit kan waar zijn, maar wel een beetje bewijs graag.

Link to comment
Delen op andere websites

het is egt waar :Y

Ja? Hoe heet jouw vader? Mijn vader heet Sam Houser. En die is de grote baas.. Daarom kreeg ik korting toen ik GTA San Andreas kocht. :)

Blaat.. Als je vader bij Rockstar Games werkte, dan dwaalde je niet als een blinde haas zo rond op het forum. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...