Jump to content

garuchten nieuwe gta


saboy

Recommended Posts

Er zijn ook geruchten dat de nieuwe Gta zich in Londen gaat afspelen...

Dit is gezegd door een Insider van Rockstar, (Die nu waarschijnlijk al ontslagen is :engel: )

Dit zou wel het meest logische zijn...

Liberty City, Vice City, en San Andreas waren 3 steden uit de eerste Gta,

Londen, zou dan "Als het waar is" de volgende moeten zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, maar ik hoop eigenlijk niet dat het in Londen gaat afspelen. Lijkt me nou gewoon niet een heel geweldige stad voor GTA: Next. Bovendien zouden ze met een nieuw concept beginnen, dus ik denk niet dat ze Londen erin zouden doen omdat die stad de enige nog is die over is uit de vroegere GTA-versies.

Nee, ik hoop meer dat het iets wordt zoals GTA: Bogota of zo. Ik denk dat het dan lekker tropisch zou zijn en omdat Bogota best dicht bij het Andes-gebergte ligt, zou dan ook in het spel gebergte moeten zijn ofzo. Zodat je daar dan weer in de sneeuw kan zeulen :puh: Daar hoop ik dan meer op. Maar we zullen zien wat het word. Tot nu toe heeft R* mij nog nooit teleurgesteld dus ik verwacht ook niet dat ze dat met de nieuwe GTA gaan doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

of dat het messchien in een kwart van de wereld afspelet waaronder amsterdam en belgië en duitsland dat moet wijs zijn. en dat je met een koptelefoon vanaales kunt roepen naar die popetjes zou vet zijn b.v. ge ziet een groepje negers staan en roep je door de microfoon terwijl je schiet "die nikkers die!!!" da zohu pas wijs zijn

Link to comment
Delen op andere websites

of dat het messchien in een kwart van de wereld afspelet waaronder amsterdam en belgië en duitsland dat moet wijs zijn. en dat je met een koptelefoon vanaales kunt roepen naar die popetjes zou vet zijn b.v. ge ziet een groepje negers staan en roep je door de microfoon terwijl je schiet "die nikkers die!!!" da zohu pas wijs zijn

Of misschien ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...