patrickvb Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 ik ben ook aardig wat mapjes aan het maken. ik zet ze in mijn sig dus als jullie eentje van mij willen hebben dan moet je even in mijn sig kijken. (die er nu in staat die word nog verbeterd en die BETA die komt als ik op mijn broers pc kan. ze zijn eigenlijk wel huge maarja. ik maak later even een vecht mapje en mischien ga ik ook wel aan een mapje werken waar verspreid over het hele sa level autos zijn enzo en dan gewoon wat rondcrossen maar dat zie ik nog wel want dat is uber veel werk. | | dus hier onder staan mijn gereleasde races V . . Oeneboy Freeroam 2 is er al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Back to Home V2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 wat is er anders aan back to home v2 dan aan de eerste versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) wat is er anders aan back to home v2 dan aan de eerste versie? Vliegen naar huis Niet zeiken voor dubbelpost er zit een dag verschil in Bewerkt: 31 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 Highway Race V3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Ik dacht ik zet 'm hier ook nog maar ff neer! Kart race -Download- wordt ie vaker gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Amsterdam Bijlmer 1992 En ja ik heb respect daarvoor (staat er ook op waroom ik deze map heb gemaakt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Erg saaie map maar cker origineel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Ik dacht ik zet 'm hier ook nog maar ff neer!Kart race -Download- wordt ie vaker gedownload Hoi, ik heb hem gedownload en is erg leuk. Mag ik hem op mijn server draaien of niet?? (hopelijk wel ) Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Ik dacht ik zet 'm hier ook nog maar ff neer! Kart race -Download- wordt ie vaker gedownload Hoi, ik heb hem gedownload en is erg leuk. Mag ik hem op mijn server draaien of niet?? (hopelijk wel ) Alvast bedankt Waroom is ie dan download baar? alleen om te kijken? nou ook om te spelen he maar goed. @Goliat welke map Orgineel Highway Race V3 of Amsterdam Bijlmer 1992? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Ik dacht ik zet 'm hier ook nog maar ff neer! Kart race -Download- wordt ie vaker gedownload Hoi, ik heb hem gedownload en is erg leuk. Mag ik hem op mijn server draaien of niet?? (hopelijk wel ) Alvast bedankt Waroom is ie dan download baar? alleen om te kijken? nou ook om te spelen he maar goed. @Goliat welke map Orgineel Highway Race V3 of Amsterdam Bijlmer 1992? Ik bedoel hem op mijn MTA SA server draaien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Tuurlijk vind ik dat goed, ik heb er veel werk aan gehad en dan is het fijn om te zien dat mensen hun waardering er voor uitspreken en 'm op hun server willen draaien En A'damboy Highway race vindt ik leuker, Bijlmer origineler! Bewerkt: 1 februari 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 Tuurlijk vind ik dat goed, ik heb er veel werk aan gehad en dan is het fijn om te zien dat mensen hun waardering er voor uitspreken en 'm op hun server willen draaien Ik ben blij dat het mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) En A'damboy Highway race vindt ik leuker, Bijlmer origineler! Tja tegen de flat crashen.... Nog meer rampen? Behalve de WTC? Bewerkt: 1 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2006 Madrid? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.