Jump to content

Show je MTA:SA Maps


RTS

Recommended Posts

Ik heb zelf gewerkt aan mijn home-made Destruction Derby, hij heeft 32 spawnpoints en vele objecten om het spelen zo leuk mogelijk te maken, ook is het niet alleen plat, er zijn ook sommige delen waar je omhoog kan gaan en ook verscheidene jumps, je kunt mijn map hier downloaden of bekijken. De map heeft geen respawn.

http://center.mtasa.com/?p=race&r=3305

Enjoy! 8)

Bewerkt: door niels_pwnt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    19

  • Goliat

    5

  • coz

    5

  • .Sharingan

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Map van mij : grove vs police.

Voertuigen: ls politie wagen, monster, sandking, gang autootjes, S.W.A.T. tank

Doel:Een gevecht tussen de gsf`s en de lspd

Map:Een afgesloten Ganton

Procent gemaakt: 90%

Download: over een paar dagen

Ben mee bezig: meer spawns neerzetten en het gebied 20 % uitbreiden.

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik merk net dat een simpel rar bestandje met de races niet erg geschikt is up to dat te houden (rommel in rar doen, uploaden, link hier posten.) nee, dan is helaas de enige manier nog om up to date te blijven regelmatig hier te checken:

hierzo... ja, klik dan.

niet dat jullie dat natuurlijk doen maarja... het word me te veel gedonder om telkens mijn maps hier ook nog te posten :).

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb ook een aantal maps gemaakt maar deze is zo groot dat je op internet niet genoeg tijd hebt.

Dus mensen kunnen hem hier downloaden en doen met de testmode.

Daar zit geen tijdlimiet aan en dan kan je rustig die map doen.

Reacties over de kwaliteit zijn natuurlijk altijd makkelijk omdat ik het dan de volgende keer beter kan maken.

Hier is monstermash4 te downloaden: http://rapidshare.de/files/25923067/monste..._fixed.map.html

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

mta football dinghy

mta football tropic

Google video

de hoeken zijn rond nu, niet in video nog

twee teams en 1 speler in een boot

lets play football :)

1 regel , na doelpunt de map opnieuw starten

tnx Axeman waar ik de orgininele map van gejat heb

credits to Axeman - het origineel was met een steen in het midden - maar die zijn niet gesynchroniseerd - iedereen blijkt uiteindelijk een eigen steen te hebben :D ... en zo is het sowieso leuker :puh:

big thanks to gamingkrazy - die heeft video gemaakt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hey ik heb ook al veel maps gemaakt (meer dan 40) en ik vond dat het tijd werd om ze hier eens te showen.

Al mijn maps staan ook in de [NL|Mr.Green's Party Server] van Kraay en Ywa.

Ik heb de beste maps van mij ff apart geupload met info erbij, de rest kun je downloaden (mta_maps_puma.rar).

Can you reach the finish in 28 seconds

Een map waarbij je met Sandkings moet proberen de finish BINNEN 28 seconden te halen (best moeilijk mijn record was 27.89)

Network of Destiny

Mijn beste map tot nu toe. Dit is een DD rip-off (DD=Destruction Derby), maar de hele map is veranderd. Ik heb er treintunnels in gezet en die 90' gedraaid zodat ze een soort halfpipes vormen. Smalle weggetjes en hier en daar schansen. Ook nog tonnetjes neergezet wat het extra spannend maakt. Deze map mag dan misschien een 'wannabe destruction derby' map zijn, maar vergis je er niet in.

Kraay's commentaar bij map-upload van mtasa.com:

"This is allmost better then the orginal DD, It's playable on [NL|100Mbit] Mr. Green Party House. Join it@ server.xoti.net. Really great map you have to play it... "

Voertuigen gebruikt: Buccaneer, en ik heb ook nog een Sandking spawn ergens gedropt. Erg moeilijk te krijgen want hij zit aan het eind van een steile weg met veel tonnetjes die boem doen :) .

Crazy Driving - Full Throttle

Gewoon een coole racemap waarbij het parcours zich grotendeels op een soort snelweg bevindt die midden door de stad loopt.

Try to survive - Cat'n'Puma

Ik heb Cat'n'Mice beetje nagemaakt, alleen met een vleugje Puma erbij :D .

Bouncing Around

Een race met veel schansen, loopings e.d. Niet voor n00bs maar de gemiddelde mtaër moet dit aankunnen.

Dakar

Een van mijn eerste maps, zeker het proberen waard.

Extreme Offroad

Een offroad map waarbij je met Monster's, BF-Injections en meerdere voertuigen elk grassprietje en elk boompje bekijkt.

Maps_mta_puma

Dit is een rar waar de meeste maps van mij in zitten, behalve de bovenste 4.

Succes ermee, Grtz Puma. (a.k.a. [C4L]Puma ) (zit altijd op de MrGreen server :cya: ).

Edit: in sommige maps van mij zitten wat bugs, maar dat komt omdat mijn maps niet voor de massa (jullie dus) en zoveel mensen (32 ofzo) zijn gemaakt. De meeste maps van mij bevatten trouwens 32 spawnpoints.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb ook nog een simpele (maar leuke) map gemaakt, met monster trucks op een soort halve bol omringt met water (dak stadion LS) en door de regen is het aardig glad, hierdoor kan je elkaar vrij makkelijk in het water duwen. Ik zou het heel cool vinden om deze map eens op een van jullie servers zou kunnen testen met meerdere spelers of dat een beetje leuk is want zo'n soort map heb ik nog niet eerder gezien (lijkt nog meest op destuction derby). Als iemand hem op zn server wil zetten kan diegene mij dan ff pm sturen? :*D

ik zal nog wel ff screenies maken en deze later bij deze post voegen.

hier ff rechts op klikken en save as/opslaan als (oid) doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

een goede vraag!!?? kan ik mta zonder internet een race makken dan doe ik dat liever lijk me laggen of weet iemand hoe ik een mta map er mee kan makken plz zeg iets

zow ik dan een keer mijn url (link) naaar hier zetten ?? aleen ik kan niet online

Bewerkt: door DjP.P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...