White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 een goede vraag!!?? kan ik mta zonder internet een race makken dan doe ik dat liever lijk me laggen of weet iemand hoe ik een mta map er mee kan makken plz zeg ietszow ik dan een keer mijn url (link) naaar hier zetten ?? aleen ik kan niet online Volgens mij ben je een beetje verdwaald, maar je hebt de goede gelukkig al gevonden. Ik heb hier al antwoord gegeven: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=44195 Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DjP.P Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 en weer een andere vraag kan je die maps dan ook aleen op SA zonder internet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 en weer een andere vraag kan je die maps dan ook aleen op SA zonder internet We raken offtopic, maar ik zal antwoord geven. Je kan ze in de Map Editor testen of gewoon in je eigen server zetten. Zonder internet kun je niet in andere servers. Dus je bent aangewezen op de map editor of je eigen server. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DjP.P Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2007 ik heb er bij na weer eentje klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DjP.P Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2007 ik kan er eentje niet uploaden!! ::The uploaded file was not recognized as valid XML. Please try again dat zeg hij en nu?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JenM Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Heey ik heb ook een aantal mooie maps gemaakt (al zeg ik het zelf) je kunt ze gratis downloaden op ** >>> Door RTS: Reclame verwijderd, plaats je maps hier of de link naar MTA Center, niet je eigen site<<< je vind hier ook een modder voor MTA (werkt ook door in je gewone gta) kijk maar eens rond ik weet bijna zeker dat er wel een leuke map tussen zit doei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) omg nu mag je ook al niet meer je maps op je eigen site doen! ik kan het niet eens op mtacenter plaatsen want dan krijg ik deze foutmelding:The MTA Center is temporarily disabled. We apologize for any inconvenience. >>> Door RTS: Directe links zijn toegestaan, complete site's niet!<<< Bewerkt: 3 juli 2007 door RTS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JenM Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 HEEY mense speciaal voor mensen die niet graag maps bouwen, of inspiratie willen kunnen deze UNIEKE MAPS bekijk en op **>>> Door RTS: Voor de laatste keer: GEEN RECLAME<<< speciale mta site met leuke dingen (word regelmatig geupdate) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2007 (bewerkt) ****** <websiteJij hebt denk ik niet goed gelezen wat er in de bost boven je staat ! Hier nog even voor de duidelijkheid: >>> Door RTS: Reclame verwijderd, plaats je maps hier of de link naar MTA Center, niet je eigen site<<< Bewerkt: 2 juli 2007 door Woetsha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpeeddeviL93 Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2007 Vandaag ligt die MTA SA Center site eruit hea...tenminste bij mij dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teraku Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Goeie map, -eend-! Maar zou je misschien hem ook op mtacenter willen uploaden en de link hier posten? Dat zou misschien wat makkelijker zijn. En dit is de mijne: Yuni Bewerkt: 26 januari 2008 door Teraku Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 De wrieh maps Voor MTA Race versie het zijn DD/DM maps Het zijn er een stuk of 10. Graag ff Berichtje sturena ls je ze upload =) Wrieh_Maps.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2008 Ah jij bent dus Wrieh. Een aantal van je maps hebben op mijn server gestaan, en ik dacht dat men clan leden het wel redelijke maps vonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koppezeuz Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Wankenstijn.maps.rar (333.32 KB) http://www.megaupload.com/?d=L0POAPJE Race.Maps.rar (697.39 KB) http://www.megaupload.com/?d=X5G055RZ Maps Mix.rar (2.25 MB) http://www.megaupload.com/?d=9BSBZOY3 DD.Maps.rar (1.59 MB) http://www.megaupload.com/?d=22V077GQ check daar download al je maps mij maps succes later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.