Backsmash Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 volgens de pu (hitman op de cover) speelt de volgende gta zich af in londen. staat ergens in de powerspy Reageren
Stefan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Cool man . heb je screens? waneer gaat hij dan uitkomen? weet je mischien ook waar kan ik meer informatie vinden? Bewerkt: 27 januari 2006 door Stefan Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Dit was al bekend! Zoek eerst even bij de zoekfunctie... het is nog niet een feit! En er zijn ook geen screens of verdere informatie zoals release date bekend. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 hier is hijDit is al bekend je kan de zoekfunctie gebruik ik geef je wel de link.Oops link is boven geplaatst. Reageren
saboy Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 dat wisten we al. maar ik wil echt zekerheid want ik speel super graag de gta spellen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 waarschijnlijk wist deze beste man dit nog niet~! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 wat Backsmash zij er alleen bij dat het in de pu stond, en dah heb niks met die oude topic te maken... Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Dit gerucht is al zo vaak genoemd op dit forum.....(volgensmij tenminste!) Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik vind dan wel dat er terug: san andreas, vice city, en liberty city moeten inzetten + misschien een nieuw zoals londen zelf of Tranco islands ofzo... zou wel cool zijn Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik vind dan wel dat er terug: san andreas, vice city, en liberty city moeten inzetten + misschien een nieuw zoals londen zelf of Tranco islands ofzo...zou wel cool zijn daar geef ik je gelijk in Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.