Jump to content

GTA2 Quiz


MrKooKie

Recommended Posts

Downtown District. Dat is het enige district waar je met $1.000.000,= het district kunt verlaten (en je score dus rood wordt). [technisch]Bovendien zie je achter de score een road tile die alleen in wil.sty voorkomt[/technisch]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 614
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    56

  • need my speed

    51

  • Dotz

    49

  • Flitskikker

    41

Noem een locatie in het Downtown District waar je in multiplayer een tank kunt vinden.

EDIT: Tip gezien de weinig reacties: met deze mod kun je de multiplayerlevels ook in je eentje spelen, zodat je op je gemak kunt zoeken.

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ergens in de Loonies gangplaats, in Fruitbat als ik het goed herriner, ergens noord west in de gehele map.

Ergens wat verstopt in die Loonies inrichting, zo'n beetje.

Er zit ook een in de buurt ofzo van Yakuza gebied en dichtbij een car crusher, hoewel ik die plaats zijn naam niet zo goed herriner. :puh: Bij zo'n doodlopende weg suiden bij kratten en dergelijke.

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien maakt een afbeelding het NOG duidelijker wat ik bedoel.

tank8712nm3.th.png

En je, het is van multiplayer door simpelweg de script, gmp en sty te gebruiken wat in de multiplayer MMP zit. En dat alles in de powermanager te proppen om te laden.

En die andere tank bedoel ik niet via de lange weg, maar wel alsnog in de buurt of in Yakuza gebied, hoewel ik wat te lui ben voor nog een andere afbeelding.

Edit: Blijkbaar ook lang ingelogt vanwege een of andere server probleem met verbinding. Maar alles werkt overduidelijk weer. Mischien losse kabel ofzo?

Bewerkt: door CarThief
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan helaas alleen niks bedenken. :puh:

Enige wat ik voorlopig kan bedenken heeft waarschijnlijk met GTA2 modden te maken, en ook weer niet veel mensen zijn erg heel goed. Vooral weinig Nederlandse modders.

Mischien dat iemand anders wat kan bedenken, tenzij ik voordat iemand anders een vraag verzint dat ik er nog een kan bedenken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien 1973 ook niks post doe ik dat maar.

Hoeveel mensen moest je met de z-type en de meteor platrijden in de missie 'Dubble Cross Crush'? (erg makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...