1974 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 spijt me dat ik offtopic ga maar ik was het helemaal vergeten.sorry Reageren
Basssss Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Goed! Basssss mag de volgende vraag stellen. Oke: Waar staat SRS van SRS Scientists voor? Reageren
CarThief Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Aangezien haast niemand post, zocht ik effe en vond dat het Sex & Reproductive Systems betekend. Hoewel het waarschijnlijk niet erg makkelijk is om een redelijke vraag te bedenken die NIET in de wiki staat. Ik kan zelf niks bedenken, dus eens kijken wie als eerste een vraag kan verzinnen. Het is best lastig iets orgineels te vinden wat niet met modden te maken heeft. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Hoe heet de bar in het RV park? Reageren
Svenie Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Wat ik me nog herinner is dat er een grote banjo in de naam van die bar stond. Ik opteer voor "The Old' Banjo". (Of The Ol' Banjo). Ik heb de naam nooit echt duidelijk kunnen lezen. Bewerkt: 18 mei 2008 door Svenie Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Wat ik me nog herinner is dat er een grote banjo in de naam van die bar stond. Ik opteer voor "The Old' Banjo". (Of The Ol' Banjo). Ik heb de naam nooit echt duidelijk kunnen lezen. Goed genoeg voor mij. Je kon het onder andere ook bij bepaalde missies lezen. Dus Svenie mag de volgende vraag stellen. Reageren
Basssss Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Wat ik me nog herinner is dat er een grote banjo in de naam van die bar stond. Ik opteer voor "The Old' Banjo". (Of The Ol' Banjo). Ik heb de naam nooit echt duidelijk kunnen lezen. Goed genoeg voor mij. Je kon het onder andere ook bij bepaalde missies lezen. Dus Svenie mag de volgende vraag stellen. Wil jij voortaan even wachten? Ik had mijn vraag nog lang niet goedgekeurt. Maarja, het was wel goed. Dus ga maar verder. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Wat ik me nog herinner is dat er een grote banjo in de naam van die bar stond. Ik opteer voor "The Old' Banjo". (Of The Ol' Banjo). Ik heb de naam nooit echt duidelijk kunnen lezen. Goed genoeg voor mij. Je kon het onder andere ook bij bepaalde missies lezen. Dus Svenie mag de volgende vraag stellen. Wil jij voortaan even wachten? Ik had mijn vraag nog lang niet goedgekeurt. Maarja, het was wel goed. Dus ga maar verder. Sorry. :$ Reageren
1974 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 komt er misschien nog een nieuwe vraag,want ik heb wel zin om een vraag te beantwoorden. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Het is inmiddels al 4 dagen geleden dat Svenie de vraag goed heeft beantwoord. Dat is dus langer dan twee dagen, waarna een willekeurig iemand een nieuwe vraag mag stellen. Ga dus je gang Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
1974 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Even een makkelijke,welke gang zie je in elk level. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Dat is uiteraard de 'Zaibatsu'. Reageren
1974 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Dat is uiteraard de 'Zaibatsu'.Dat is goed,Jij bent. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ok, bij gebrek aan creativiteit dan maar deze vraag: Welke radiozender is een ramp? Reageren
1974 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ok, bij gebrek aan creativiteit dan maar deze vraag:Welke radiozender is een ramp? KGBH Radio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.