Black Vegetable Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Geplaatst: 16 april 2009 En er is ook nog accuracy bonus: als je nauwkeurig schiet. En Job Complete natuurlijk Reageren
wild_dog Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 nog niet alle antwoorden gevonden en een redelijk dode topic... maar nbog 1 die ik 2 ker heb gehad WHIPEOUT: laat een wagen ontploffen op het moment dat het mannetje uitstapt Reageren
Dotz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Wie mag hier nou een vraag stellen? Anders zou ik graag zelf een nieuwe vraag stellen met de hoop dit topic nieuw leven in te blazen? Reageren
Dotz Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik wacht op je Dotz Ok, dan stel ik nu een vraag. Indien degene die het recht nog had een vraag te stellen voor mijn vraag juist beantwoord is kan deze persoon alsnog zijn of haar vraag stellen. Is mijn vraag al beantwoord dan vervalt dit recht. Even voor de duidelijkheid. Mijn vraag: Waar speelt GTA2 zich af getuige GTA2 The Movie? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 hosé! ik kan zowat geen vraag bedenken, dus de volgende mag van mij een stellen Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ok! Wanneer (of waar) krijg je geen wanted level voor het vermoorden van iemand? Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Dat is goed. Tijdens de missie , kun je zoveel gevangenen vermoorden als je wilt zonder dat je er een wanted level bij krijgt. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Bij welk wapen lopen voetgangers niet weg als je ermee schiet? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 nee, ik bedoel dat de voetgangers rond je slachtoffer niet weglopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.