R-fl3x Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Wist het echt niet meer, dus heb ik maar WikiGTA geraadpleegt Teriyaki-Chan? Reageren
Dotz Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) Dat is juist. Edit: Overigens viel het me op dat dat niet op wikiGTA stond, waar heb je die info vandaan? Of gewoon goed geluisterd? Ik weet overigens niet of je ''Chan'' daadwerkelijk zo schrijft maar dat maakt me niet zoveel uit, ik reken het goed. Bewerkt: 23 juli 2010 door Dotz Reageren
R-fl3x Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 In welke missie trekt Claude een beschermend pak aan om een reactor te naderen? Reageren
Dotz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 In welke missie trekt Claude een beschermend pak aan om een reactor te naderen? Jullie vonden mijn vraag in het GTA1-topic moeilijk? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Nog steeds geen antwoord door R-fl3x. Iemand anders mag van mij een vraag stellen. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Wat heeft Svenie je vertelt in CTW quiz?! Ach ja blijkbaar té moeilijk, volgende persoon mag een vraag stellen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Wat heeft Svenie je vertelt in CTW quiz?! Ach ja blijkbaar té moeilijk, volgende persoon mag een vraag stellen. Hallo? Dotz gaf geen antwoord, maar een zin die ik niet begrijp: Jullie vonden mijn vraag in het GTA1-topic moeilijk? En wat zei Svenie dan in de CTW quiz? als jij 23 Juli een vraag stelt (2 maanden geleden) en nog steeds geen antwoord is gegeven? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Mwah, misschien heb je wel gelijk Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Volgende persoon mag een vraag stellen... Reageren
Dotz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Wat heeft Svenie je vertelt in CTW quiz?! Ach ja blijkbaar té moeilijk, volgende persoon mag een vraag stellen. Hallo? Dotz gaf geen antwoord, maar een zin die ik niet begrijp: Jullie vonden mijn vraag in het GTA1-topic moeilijk? En wat zei Svenie dan in de CTW quiz? als jij 23 Juli een vraag stelt (2 maanden geleden) en nog steeds geen antwoord is gegeven? Jullie vonden mijn vraag in de GTA1-quiz moeilijk, deze vraag is van een veel hoger niveau. Naar mijn mening mag I-cer een andere vraag stellen, als hij dat wil. Of gewoon wachten tot iemand het juiste antwoord heeft gegeven op bovenstaande vraag. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Misschien is het inderdaad beter als ik een andere vraag stel. Met welk voertuig vindt je je 'safehouse'? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 That's great: Wat is er niet gebruikt in GTA2 maar was R* wel van plan? Tip: voorwerp(en) Reageren
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 ElectroStick/ElectroBaton? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.