MrKooKie Posted February 9, 2006 Author Report Posted February 9, 2006 Nee. Het is niet echt een datum, gewoon een zin die je 'ergens' kunt vinden. Het is trouwens niet ingame, en je moet een gekocht exemplaar hebben om het te weten.. (Weet je het nu nog niet?) Quote
Flitskikker Posted February 9, 2006 Report Posted February 9, 2006 Het staat zeker in de handleiding, maar die heb ik niet, maar ik heb hem wel gekocht. Ik denk week 21. Quote
MrKooKie Posted February 9, 2006 Author Report Posted February 9, 2006 Het staat inderdaad in de handleiding. Quote
Flitskikker Posted February 11, 2006 Report Posted February 11, 2006 (edited) Weet iemand dan waar ik die handleiding in pdf ofzo kan downloaden? (Zit volgens bij de gedownloade GTA2, wil iemand kijken?) EDIT: PDF gevonden. Het antwoord is: week 3. Edited February 11, 2006 by flitskikker Quote
MrKooKie Posted February 22, 2006 Author Report Posted February 22, 2006 Ik verzin maar een andere vraag, want deze is kennelijk te moeilijk. (Antwoord was trouwens 'Three weeks into the future').. Vraag: Welk wapen is bijna hetzelfde als de electrogun maar kan je nergens vinden? Quote
San_Andreas_Nigga Posted February 22, 2006 Report Posted February 22, 2006 Misschien de Flamethrower? Quote
need my speed Posted February 22, 2006 Report Posted February 22, 2006 Dan is het toch 3 of ben ik gek? --------------------------------------------- Het wapen is de Electro Baton. Quote
Flitskikker Posted February 22, 2006 Report Posted February 22, 2006 (edited) Weet iemand dan waar ik die handleiding in pdf ofzo kan downloaden? (Zit volgens bij de gedownloade GTA2, wil iemand kijken?) EDIT: PDF gevonden. Het antwoord is: week 3. Ik verzin maar een andere vraag, want deze is kennelijk te moeilijk. (Antwoord was trouwens 'Three weeks into the future').. Dan had ik het to goed? Nieuwe vraag: ik denk electrobaton. EDIT: Needmyspeed was me voor met het antwoord Edited February 22, 2006 by flitskikker Quote
MrKooKie Posted February 22, 2006 Author Report Posted February 22, 2006 Dan is het toch 3 of ben ik gek? --------------------------------------------- Het wapen is de Electro Baton. Ik vondt 'into the future' het belangrijkst. En jou antwoord is trouwens goed. Quote
need my speed Posted February 23, 2006 Report Posted February 23, 2006 Ok...Welk wapen is nergens te vinden in de 3 steden en de bonus missies, maar kan je wel gebruiken in multiplayer (of je kan het zelf scripten). Quote
Flitskikker Posted February 23, 2006 Report Posted February 23, 2006 Wat zijn de beloning(en) die je krijgt na het voltooien van een Kill Frenzy? Quote
Recommended Posts