Dogwatch Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 jah al komen ze te dicht bij je ben je meteen dood Reageren
XxViperxX Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 waar kan je de katana vinden dan? Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Hier was al een topic over: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20486&hl=katana Zoekfunctie!! Mensen zouden dat wel eens mogen beginnen leren Reageren
VforV Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Je moet 2 keer level 5 uitspelen. Per level komen er alsmaar meer vijanden met chainsaws op je rennen. Tips: Zorg voor genoeg armor en health. Een wapen zoals een M-60 of shotgun is aangeraden. Ik heb hem zeer makkelijk gehaald door helemaal in het midden te staan met een M-60 ( die spawnt aan je savehouse wanneer je alle rampages gehaald hebt) en gewoon hele tijd rond te draaien en op de vijanden te locken. Met dat wapen zijn ze vrijwel direct dood. Anders is het shotgun aangeraden, als je van dicht genoeg schiet, zijn ze in één keer dood. De truc is om van de vijanden weg te lopen tot er een aantal meter tussen jou en hen zit, je dan om te keren en er 2 af te knallen. Daarna doe je weer juist hetzelfde... Een colt levert ook goed werk maar als je de tweede keer speelt hebben je aanvallers hanenpakken (de mascotte van The Cocks, die sportploeg) en dan moet je 2 keer schieten. Door te springen kan je ook heel wat voorsprong krijgen. Reageren
XxViperxX Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 ok het is gelukt dat springen is inderdaad handig Reageren
XxViperxX Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hier een afbeelding, en daar heb ik om een side mission een circel gezet, betekenen deze dat dat Ziekenwagen, Brandweer, Politie missies zijn of niet? http://img452.imageshack.us/img452/6581/staunton1ds.jpg Bewerkt: 10 februari 2006 door XxViperxX Reageren
XxViperxX Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 en is het noodzakelijk voor de 100% om in alle 3 de landjes de brandweer, ziekenwagen, politie missies te halen? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Nee dat was alleen in gta3. Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Nee, je kiest gewoon een willekeurige brandweerwagen, politiewagen, enz... en start de missies waar je maar wil.. Wanneer je level 12 hebt voltooid, krijg je een beloning: Brandweermissies: Brandbestendig, je kan niet meer dood gaan door vuur Ziekenwagenmissies: je kan oneindig lang sprinten politiemissies: je krijgt tot 150% armor bij. Daarna heb je die zij-missies voltooid en moet je ze niet meer doen. Dus nee, het is niet noodzakelijk om ze op alle eilanden te voltooien. Reageren
XxViperxX Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ok want ik ben van plan om voor die politie missies die tank te gebruiken maar bij welke missie krijg je een tank? ik ben nu op land 3 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Bij de derde missie van Salvatore wanneer hij in de bak zit de missie heet Shogun showdown. Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ja zo doe ik dat ook Reageren
XxViperxX Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 wat krijg je eigenlijk als je GTA:LCS 100% hebt uitgespeeld? Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) In dit topic te vinden: KLIK helemaal onderaan. Wat krijg je bij 100% ? * Een rhino spawnt nu in Fort Staunton * Alle multiplayer modes zijn nu beschikbaar * Voertuigen kunnen dubbel zoveel schade oplopen * Infinite Ammo! Oneindig veel kogels dus. worshippy.gif clown.gif Bewerkt: 11 februari 2006 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.