Jump to content

GTA4


Bierkameel

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    13

  • LucasV

    12

  • RonaldVC

    9

  • shanon

    7

Exclusive betekent in dit geval uitsluitend en alleen voor de ps3. Gta IV is de launchtitel voor de ps3 dus je zal van die ps3 pakketen krijgen waar Gta IV bij in zit.. Pas een paar maanden daarna wordt het spel ook beschikbaar op de pc en andere consoles..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht gewoon af wat het wordt. Geef mij maar een echte stad waar veel criminaliteit zit. Neem nou bijvoorbeeld eens Detriot, daar is veel criminaliteit en drugshandel etc. Maar ik ben blij met de stad(Of steden) die er komt. Ik vind geen enkele stad erg als het maar goed gemaakt wordt. Raden heeft denk ik toch geen zin en neppe screens laten zien heeft ook geen zin.

Groeten Gtaboy107. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV is de launchtitel voor de ps3 dus je zal van die ps3 pakketen krijgen waar Gta IV bij in zit..

Nee, dat lijkt me niet. GTA III was toch ook een launchtitel en was daar een pack van met de PS2? Nope. Als het een launchtitel wordt dan zal het zeker niet in een pack verschijnen met PS3 + GTA IV. Dat zagen we bij de Xbox 360 toch ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo de Xbox360?! Die is toch allang uit, en gtaIV nog niet..

En Launchtitel betekend dat het spel samen met de ps3 uitkomt en dus actiepakketen krijgt waar je gtaIV samen met een ps3 kan kopen..

Dat zie je toch ook LCS met de psp? Is ook één pakket.....

Link to comment
Delen op andere websites

LucasV wat jij zegt slaat niet op veel..

De xbox is inderdaad al even uit, en de PS3 kan GTA 4 wel als Lauchtitel hebben.. ze hebben niet dezelfde launchtitels als de XBOX 360. Het lijkt me wel vet als de PS3 met GTA 4 zou komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo de Xbox360?! Die is toch allang uit, en gtaIV nog niet..

LucasV: Nee, er verschenen geen paketten met launchtitels voor de Xbox 360. Dit gebeurt meestal niet met launchtitels. Aangezien GTA IV een launchtitel is voor de PS3 zal dit waarschijnlijk ook niet in één pakket samen zitten.

Ronald VC: En lauchtitel betekend dat het spel samen met de ps3 uitkomt en dus actiepakketen krijgt waar je gtaIV samen met eeEn Launchtitel n ps3 kan kopen..

LucasV: Een Lauchtitel betekent een spel dat tegelijk uit gebracht wordt met de lancering van de console. Nooit van gehoord?

Ronald VC: Dat zie je toch ook LCS met de psp? Is ook één pakket.....

LucasV: Hehe, ten eerste GTA LCS was geen launchtitel voor de PSP. Ten tweede, ik heb nooit een pakket samen met een PSP gezien of van gehoord... Kun je me een plaatje of een bewijs laten zien?

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

[Kun je me een plaatje of een bewijs laten zien?

Gewoon even bij de mediamarkt kijken..

Dat pakket heeft tijdens de kerst volop in de winkels gelegen....

Grappenmaker, laat zien dan. Ik heb nog nooit zo'n pack gezien in geen enkele winkel.

En reageer aub ook nog ff op de rest van de post. Quoten werkte net even niet, of er ging iets mis.

LucasV wat jij zegt slaat niet op veel..

De xbox is inderdaad al even uit, en de PS3 kan GTA 4 wel als Lauchtitel hebben.. ze hebben niet dezelfde launchtitels als de XBOX 360. Het lijkt me wel vet als de PS3 met GTA 4 zou komen.

Het is gewoon een feit dat er bij de lancering van een console bijna nooit gelijk een 'pack' verschijnt.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV is de launchtitel voor de ps3 dus je zal van die ps3 pakketen krijgen waar Gta IV bij in zit..

Nee, dat lijkt me niet. GTA III was toch ook een launchtitel en was daar een pack van met de PS2? Nope. Als het een launchtitel wordt dan zal het zeker niet in een pack verschijnen met PS3 + GTA IV. Dat zagen we bij de Xbox 360 toch ook niet?

Er is niks bekend over een Lauchpack voor de PS3 met GTA 4.

Lucas jij zegt dat er bij de PS3 geen lauchpack zal zitten.. omdat er ook bij de xbox 360 ook niet zat...

Maar de PS3 zou dat wel kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tjongejonge, het begint een beetje flauw te worden..

Over de psp: Geloof me maar op m'n woord of geloof het niet, moet je zelf weten....

Over de Xbox: We hebben het hier over GTAIV, en dat is dus geen launchtitel voor de 360

Over de lancering van de ps3 samen met GTAIV: één pack, dat is net als met alles hier een gerucht. Kans is echter groot dat je de ps3 met GTAIV samen kan krijgen....

Nou ben ik er ook klaar mee.....

Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV is de launchtitel voor de ps3 dus je zal van die ps3 pakketen krijgen waar Gta IV bij in zit..

Nee, dat lijkt me niet. GTA III was toch ook een launchtitel en was daar een pack van met de PS2? Nope. Als het een launchtitel wordt dan zal het zeker niet in een pack verschijnen met PS3 + GTA IV. Dat zagen we bij de Xbox 360 toch ook niet?

Er is niks bekend over een Lauchpack voor de PS3 met GTA 4.

Lucas jij zegt dat er bij de PS3 geen lauchpack zal zitten.. omdat er ook bij de xbox 360 ook niet zat...

Maar de PS3 zou dat wel kunnen doen.

Misschien wel. Ik zeg niet dat dat niet kan, ik zeg dat de kans erg klein is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ronald VC: Dat zie je toch ook LCS met de psp? Is ook één pakket.....

LucasV: Hehe, ten eerste GTA LCS was geen launchtitel voor de PSP. Ten tweede, ik heb nooit een pakket samen met een PSP gezien of van gehoord... Kun je me een plaatje of een bewijs laten zien?

Ik heb wel in de Fnac (Belgische boeken-, cd-winkel) eens een niet zo'n lang durende aanbieding gezien waar je een PSP Value Pack + GTA LCS goedkoper bij kreeg.

[Kun je me een plaatje of een bewijs laten zien?

Gewoon even bij de mediamarkt kijken..

Dat pakket heeft tijdens de kerst volop in de winkels gelegen....

Een pakket waar letterlijk op de verpakking staat PSP Value Pack + Grand Theft Auto: Liberty City Stories heb ik ook nog nooit gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...