LucasV Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Wel moeijlijk als je die ene helicopter niet kan krigen, moet je helemaal met chas naar deltopia met die jeep maar voor de rest blijft het een goeie game gta travisco. GTA Travisco was niet echt, maar gewoon een verhaal, made by fans. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ja allemaal nep! Ik denk dat het nog wel even duurt tot hij uit komt... er is nog geen info jammer genoeg, ik verwacht pas in maart info. Reageren
henk_jan Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 shanon, ik begin me serieus af tevragen of jij de regels wel gelezen hebt. je komt telkens met dubieuze sites en info! er zijn hier regels geen offiele info plaatsen kan lijden tot een warn. en die nutteloze reactie over gta travisco slaat helemaal nergens op. ontopic Take 2 heeft al bevestigd dat er eind dit jaar (oktober)een GTA-next komt op de PS3 Reageren
shanon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 He, heb je de volgende links al gezien: http://www.gtalondon.com http://www.grandtheftauto4.fr Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 die link van http://www.grandtheftauto4.fr/ zij net ook la iemand van war dta logo (die natuurlijk nep is ) vandaan had gehaalt ene die ene link die je gaf is dood.. en gta londen is ook al een bestaande gta http://www.rockstargames.com/gtalondon/ ik denk dta je die link bedoelde ofzo... maar dat heeft niks met next gta te maken.. eigenlijk ken idt topic wel dicht er woord tog alleen maar bull shit geplaatst,, en dat is ook logies want ewr is gewoon nog niks bekent,,, over 4 maanden komt de eerste info denk wel.. Reageren
shanon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 weet je wat: topic gesloten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Shanon post zelf die site al eerder. Er is wel kans dat de next gen GTA London wordt, dus het heeft er wel deregelijk mee te maken.. het heeft natuurlijk niet echt met de vorige GTA london te maken. En om slotjes vragen heeft niet veel zin en mag ook niet, dan kan je beter een Moderator PM'en met een goede reden voor een slot. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 weet je wat: topic gesloten. Typhoon heeft het gezegt. Maar je moet voortaan wel de regels lezen. En trouwens ik weet gewoon zeker dat het GTA IV/4 gaat het heten welke steden erzullen zijn zie je waneer de MAP uitkomt. De Regels Reageren
Samurai Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Volgens mij is die info nep.R* zou dan toch iets op hun site zetten. Reageren
Bierkameel Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Dit gaat over GTA4 niet over slotjes en shit, post gewoon wat nieuwe informatie over GTA4 als je iets vind maar dan niet fake. Reageren
LucasV Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 shanon, ik begin me serieus af tevragen of jij de regels wel gelezen hebt.je komt telkens met dubieuze sites en info! er zijn hier regels geen offiele info plaatsen kan lijden tot een warn. en die nutteloze reactie over gta travisco slaat helemaal nergens op. ontopic Take 2 heeft al bevestigd dat er eind dit jaar (oktober)een GTA-next komt op de PS3 Ja, maar dat kan veranderen als de PS3 deze datum het niet op tijd haalt. Reageren
henk_jan Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ja das waar maar er vanuit gaant dat het nu wel goed gaat, is het een leuk vooruit zicht! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Volgens mij is die info nep.R* zou dan toch iets op hun site zetten. nou even voor de duidelijkheid.. gta 4.. wat is daar over bekent? totaal niks.. nou dan lijkt het me natuurlijk ook een beetje moeilijk om iets op hun site te zetten, overgens kunnen ze er zo nog extra geld mee verdienen met die sponsers.. en ze willen ook altijd oz vaag mogelijk izjn over dat soort dingen.. oftewel tis logies dat ze er niks opzeten.. de enigste reden dat ze het zo doen is omdat het wel erg kut voor ze zou zijn al net hun domeinnaampje woord ingepikt.. offtopic hoewel ik het raar vind dat ze niet in anderen talen die door veel mensen gesproken woorden de domein naam ook nemen kijk bijvoorbeeld http://www.rockstargames.nl/ de domein naam is nog van niemand en kan dus door iedereen ingepikt woorden.. soms krijg je door dit soort domein namen gedoe ook misbruik, zo bestaad er een xbox 360 site, onder de naam xbox live kristal (ik weer niet 100 procent zeker meer) op de site woorden de zelfde gegefens gevraagt als je voor xbox live gold ook moet gefen,, en dus ook een bepaald iets van je credit card.. als je je daar registeert, krijg je geen xbox live crystal abnoment.. alleen krijg je wel als kado dta je hele credit card woord leeg gehaald... en nu weer terug naar het onderwerp maar nogn iks over bekent is, en zelfs van zeker is dat het nog een lange tijd zal duren voordat er informatie vrij kan komen,, GTA 4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.