Jump to content

zelfmoordplegingen las venturas

Recommended Posts

Geplaatst:

he jongens. Ja ik ben er weer van de partij hoor met gta sa.

In las venturas heb je (volgens een ander topic) een plaats waar ventjes van een gebouw afspringen. Nou ik was daar dus gaan kijken alleen ik wist niet welk gebouw dat was en om hoelaat ik moest gaan kijken :?

Nou vraag ik nog eens kan iemand mij hier wat meer info over geven bijv. op welke plek dat is en op welk tijdstip.

Veel Gameplezier

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta fan man

5

• Caltson

4

• KillerR

3

• gta dylan

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bedoelen ze niet de missie waar je Madd Dog moet opvangen want die springt wel van een gebouw.

Geplaatst:

Als je de missie Maddog bedoelt moet je gwn alle missies halen dan staat er een D in het map daar moet je heen en als je iets anders bedoelt moet je meer info geven.

Geplaatst:

hij heeft het over een plaats waar venTJES vanaf springen, dat is meerfout dus ik denk niet dat hij het over Maddog heeft

Geplaatst:

Het is inderdaad bekend, dat er af en toe in Las Venturas, personen van gebouwen afspringen...

Ik heb ze ook nog nooit gezien, alleen het is in ieder geval een Easter Egg...

Ook in Los Santos heb je "zo'n soort ding"...

Je hebt daar ook een hoge "paal", waar mensen vanaf vallen, dit is een verwijzing naar het spel: Lemmings.

Geplaatst:
Het is inderdaad bekend, dat er af en toe in Las Venturas, personen van gebouwen afspringen...

Ik heb ze ook nog nooit gezien, alleen het is in ieder geval een Easter Egg...

Ook in Los Santos heb je "zo'n soort ding"...

Je hebt daar ook een hoge "paal", waar mensen vanaf vallen, dit is een verwijzing naar het spel: Lemmings.

Kun je die plek laten zien op een map?

Geplaatst:

Kun je die plek laten zien op een map?

Het is ergens bij de Gym van Las Venturas, dicht bij de bombgarage.

Daar is een steegje.

Als je in dat steegje gaat staan zie je ze springen.

Je ziet ze alleen als je in dat steegje staat!

Greetz,

GTA Vice VIP

Geplaatst:

Dit is de locatie (zie bijlage)

en zoals GTA Vice VIP al zei; je kan het alleen zien in het steegje.

post-2212-1138715111.jpg

Geplaatst:

Bedoelen jullie dat die ventjes van de top van het gebouw springen of van een lager gedeelte van het gebouw? Zodat ventjes nog niet dood vallen? Want er loopt een weg naast dat gebouw (ook aan de kant van dat ene steegje) en daar kwam ik eens naartoe gereden, en opeens zag ik van een wat lagere stuk van dat gebouw dat er gewoon een ventje op dat stuk liep! En hij liep naar de rand, maar viel niet dood. Wel vreemd dus, want ik stond niet in dat steegje. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Lol, dat is vet! :*D

Hoe groot zijn die mannetjes en zijn ze er ook op de ps2?

Edit: Ik heb gekeken, naar dat hoge gebouw, maar ik zag niks, ook al stond ik in een steegje.

Je hebt wel 2 steegjes, (een T vorm), 1 die uitloopt op de ander, welke moet je staan en waar moet je kijken..

Moet je een sniper gebruiken?? :clown:

Bewerkt: door evildirk
Geplaatst:

Het kan als het goed is met een sniper en een fototoestel.

Mischien hebben jullie wat aan deze screen.

post-2212-1138737007.jpg

Geplaatst:

In welke richting moet je kijken vanaf welke plek precies? Ik wil het namelijk ook ff chekke :D

Geplaatst:
Het kan als het goed is met een sniper en een fototoestel.

Mischien hebben jullie wat aan deze screen.

Oooh, dat heb ik vaak gezien. Maar het is toch best wel een laag stuk waar ze vanaf vallen toch?

Die ventjes vallen in ieder geval niet dood. En dat ene stuk waar die ventjes vanaf lopen ligt ook naast een weg, als ik op die ene weg kom aanrijden, dan zie ik ook weleens ventjes van dat gebouw aflopen hoor. Dus je hoeft niet persé in dat steegje te staan. En oh ja, je ziet die ventjes niet altijd ervan af lopen, het is gewoon geluk hebben en er rustig naartoe lopen/rijden, dan heb je kans dat je het ziet. Maar het gebeurt best wel regelmatig. ;)

Geplaatst:

Naar welk gebouw moet je kijken ik zou het liefst het aangegeven zien op een kaartje of zoiets dan snap ik het een beetje en in welk steegje moet je nou staan?

Geplaatst:

ik zelf zit in desert maar als je de missie madd dog niet hebt gedaan

plegen die mensen dan zich zelf moord

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...