Jump to content

zelfmoordplegingen las venturas


Bveb

Recommended Posts

Er is géén link tussen de bodybags en "zelfmoordpogingen". Dit is gewoon een fout van Rockstar geweest, waardoor dat "lijnlopen" (zie posts van Lantyz en mrKookie hierboven) fout is gegaan. Dat heeft dus niets te maken met die bodybags.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta fan man

    5

  • Caltson

    4

  • KillerR

    3

  • gta dylan

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb die mensejs oo kgezien maar 1tje ging wel dood :schater:

nu we het tog over dat gebouw hebbe, op het hoogste punt daaro ligt een horseshoe en een paracgute op lkkr te basejumpen :*D en miss ligt die horseshoe daar wel vooor het geluk dat je niet doodvalt :D

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Tevens is deze post geheel off-topic, en ik wil je ook vragen die voortaan voor je te houden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

hey mensen! dit is mijn eerste bericht op dit forum (vet applaus aub) .. lol

ik heb hier niet alles gelzeen (da's iets teveel!!) :D maar ik heb ook een bug.

eigenlijk wel vele bugs :D lol .. zoals b.v. dat er auto's in het midden van de weg gewoon in een put rijden, en er dan weer uit floepen :D heel erg grappig om te zien, maar niet als je juist al je geld in een getunede auto steekt.. lol

en zoals ik al heb gelezen van die mensen op het dak enzo.. vooral veel cheaten, en je maakt het spel meer naar de klitsen :D heb ik zo een beetje ondervonden, cheaten is nooit goed, meer ook niet verboden :D rofl..

:engel: ik gebruik nooit cheats :puh: ik misbruik ze alleen :cab: zoals het hoort te zijn :D

PS: ik had nog een vraag, maar wist niet waar ik ze moest posten ivm. autos zelf maken (met zo'n programma) hebben jullie dat toevallig? zou erg leuk zijn !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
hey mensen! dit is mijn eerste bericht op dit forum (vet applaus aub) .. lol

ik heb hier niet alles gelzeen (da's iets teveel!!) :D maar ik heb ook een bug.

eigenlijk wel vele bugs :D lol .. zoals b.v. dat er auto's in het midden van de weg gewoon in een put rijden, en er dan weer uit floepen :D heel erg grappig om te zien, maar niet als je juist al je geld in een getunede auto steekt.. lol

en zoals ik al heb gelezen van die mensen op het dak enzo.. vooral veel cheaten, en je maakt het spel meer naar de klitsen :D heb ik zo een beetje ondervonden, cheaten is nooit goed, meer ook niet verboden :D rofl..

:engel: ik gebruik nooit cheats :puh: ik misbruik ze alleen :cab: zoals het hoort te zijn :D

PS: ik had nog een vraag, maar wist niet waar ik ze moest posten ivm. autos zelf maken (met zo'n programma) hebben jullie dat toevallig? zou erg leuk zijn !

je kan hier een kijkje nemen http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=46

Link to comment
Delen op andere websites

ja, maar het gebouw waar ze van afspringen is niet zo hoog en ze gaan er dus niet dood van.

En hoelaat is dat?

volgens mij is het niet zo'n speciale tijdstip alleen je moet wel even wachten soms dat er 1 vanaf springt.

ikzelf vind het wel een grappige EE alleen veel boeiends heb je er natuurlijk niet aan xD

verder moet je wel een fotocamera of een snyper hebben om het echter goed te zien :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
dat had ik laatst ook...bij easter basin airport was ik aan het duiken en er sprongen allemaal gastjes in het water...zelfs ageten:S raar

Dat is normaal,je zit inj het leger basis.

Daar heb je wel een POlitiester, dus als je gaat gaan duiken.

Achtervolgen de agenten je en vallen ze in het water.

Maar ik heb eens met me MOnster Jam gepasseert en er viel een mens op me Monster Jam.

Ik ging gaan kijken en keek naar boven en er viel nog iemand. :)

Echt grappige EE,maar bijna alle EE's zijn grapiig :)

Bewerkt: door sevaboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ja als je met een taxi ee mannetje vervoerd en je doet de autos kunnen vliegen kode in en je land op een gebouw en stapt uit dan blijft dat manetje gewoon rechtdoor lopen van dat gebouw af

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...