Jump to content

zelfmoordplegingen las venturas


Bveb

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta fan man

    5

  • Caltson

    4

  • KillerR

    3

  • gta dylan

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

hallo

is dat nou hier

of zit ik op een fouten plek kan iemand me dan vertellen als het daar niet is waar het dan wel is en op welk tijdstip

Bewerkt: door gta fan man
Link to comment
Delen op andere websites

hallo

is dat nou hier

of zit ik op een fouten plek kan iemand me dan vertellen als het daar niet is waar het dan wel is en op welk tijdstip

nee,daar niet.. ik zal het ff uitleggen aan de hand van de screen dieje hier hebt bijgepost.

check de radar van je screen..loop naar het noordelijkste punt van je radar-waypoint (hier bedoel ik niet het noorden van de screen maar het noorden van san andreas)..kijk nu goed naar het uiterst noordelijk groene kleur (het gras dus) kijk nu naar het dak (niet het hoogste maar het laagste van het noordelijkste groen-punt.kijk nu vanuit het punt waaruit je staat (het noordelijkste punt van je waypoint op de radar) naar het dak dat ik zojuist heb gezegd en je zal er mensen vanaf zien springen...

--

ik zal nog werken aan een screen want dit lijkt me nogal ingewikkeld :cab:

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

is dat nou hier

of zit ik op een fouten plek kan iemand me dan vertellen als het daar niet is waar het dan wel is en op welk tijdstip

nee,daar niet.. ik zal het ff uitleggen aan de hand van de screen dieje hier hebt bijgepost.

check de radar van je screen..loop naar het noordelijkste punt van je radar-waypoint (hier bedoel ik niet het noorden van de screen maar het noorden van san andreas)..kijk nu goed naar het uiterst noordelijk groene kleur (het gras dus) kijk nu naar het dak (niet het hoogste maar het laagste van het noordelijkste groen-punt.kijk nu vanuit het punt waaruit je staat (het noordelijkste punt van je waypoint op de radar) naar het dak dat ik zojuist heb gezegd en je zal er mensen vanaf zien springen...

--

ik zal nog werken aan een screen want dit lijkt me nogal ingewikkeld :cab:

Greetz :cya:

je beldoet zeker hier

Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die het nog niet begrijpen(ik denk niemand)klik dan maar hier

>>klikkertje<<

goed gevonden,maar je kon dit nog bij je vorige reply voegen :gebruik de edit-knop onderaan je bericht!

want je hebt nu dubbel gepost (niet slecht bedoelt)

NEXT ONTOPIC

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster
Link to comment
Delen op andere websites

voor de mensen die het nog niet begrijpen(ik denk niemand)klik dan maar hier

>>klikkertje<<

goed gevonden,maar je kon dit nog bij je vorige reply voegen :gebruik de edit-knop onderaan je bericht!

want je hebt nu dubbel gepost (niet slecht bedoelt)

NEXT ONTOPIC

Greetz :cya:

wist ik :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik ging er heen en ik denk dat het niet ligt aan de mensen maar aan het gebouw zelf,

zoals je ziet staat het gebouw deels op het voetpad en de mensen die er lopen volgen een bepaalde ingame gezeete lijn, als je ze van die lijn afhaalt gaan ze automatisch naar de meest dichtbijzijnde lijn of terug naar oude,

wat ik bedoel is: het gebouw staat in de weg voor de voetgengers,

als je er naartoe loopt zie je als het goed is het ventje eerst omhood lopen (heel snel)

dus dat betekend dat de ventjes gewoon de lijn volgen maar dat r* er eeng ebouw op heeft gezet, waarop de ventjes vervolgens lopen,

voorbeeld:

naamloos1vo.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het hier eerder gezegt is :

Maar de mensen springen van die gant bridge af omdat hij lijkt op de Golden Gate bridge en daar springen heel veel mensen van af die het leven niet meer zien zitten..

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik ben al zoveel gaan zoeken en nog niets gevonden van zelfmoordplegingen.

ik wil vragen of iemand op een kaart de plekken kan aanduiden van alle zelfmoordplekken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...