Flame^ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Op die plek hoort niet eens zoiets te staan =| ?
Alexy Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Oei! Dan komt het denk ik door een mod waardoor ik een stukkie eiand erbij heb, vlakbij de lokatie op mijn fototjes ..... Dom dom dom, niet bij nagedacht ...
gta fan man Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) hallo is dat nou hier of zit ik op een fouten plek kan iemand me dan vertellen als het daar niet is waar het dan wel is en op welk tijdstip Bewerkt: 8 juli 2006 door gta fan man
mattiejj Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 wel leuk gedaan..een vierkant standbeeld maken ik bedoel,, ik ken niemand die dat nou niet wil
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 hallois dat nou hier of zit ik op een fouten plek kan iemand me dan vertellen als het daar niet is waar het dan wel is en op welk tijdstip nee,daar niet.. ik zal het ff uitleggen aan de hand van de screen dieje hier hebt bijgepost. check de radar van je screen..loop naar het noordelijkste punt van je radar-waypoint (hier bedoel ik niet het noorden van de screen maar het noorden van san andreas)..kijk nu goed naar het uiterst noordelijk groene kleur (het gras dus) kijk nu naar het dak (niet het hoogste maar het laagste van het noordelijkste groen-punt.kijk nu vanuit het punt waaruit je staat (het noordelijkste punt van je waypoint op de radar) naar het dak dat ik zojuist heb gezegd en je zal er mensen vanaf zien springen... -- ik zal nog werken aan een screen want dit lijkt me nogal ingewikkeld Greetz
gta fan man Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 hallo is dat nou hier of zit ik op een fouten plek kan iemand me dan vertellen als het daar niet is waar het dan wel is en op welk tijdstip nee,daar niet.. ik zal het ff uitleggen aan de hand van de screen dieje hier hebt bijgepost. check de radar van je screen..loop naar het noordelijkste punt van je radar-waypoint (hier bedoel ik niet het noorden van de screen maar het noorden van san andreas)..kijk nu goed naar het uiterst noordelijk groene kleur (het gras dus) kijk nu naar het dak (niet het hoogste maar het laagste van het noordelijkste groen-punt.kijk nu vanuit het punt waaruit je staat (het noordelijkste punt van je waypoint op de radar) naar het dak dat ik zojuist heb gezegd en je zal er mensen vanaf zien springen... -- ik zal nog werken aan een screen want dit lijkt me nogal ingewikkeld Greetz je beldoet zeker hier
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) jup,ga nu terug in het steegje staan en kan je de "lemmings" bewonderen p.s. check ook dit topic van mij ff,dat is wat duidelijker http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13687&hl= Greetz Bewerkt: 8 juli 2006 door gtagangster
gta fan man Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 *bump*Ik heb nog een lokatie gevonden! Nou hebben we ze in LS, LV én in SF! Mazzel, Alex... op de pc niet ik weet niet warvan jij die hebt maar bij mij ziet het er zo uit:>>klikkertje<<
gta fan man Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) voor de mensen die het nog niet begrijpen(ik denk niemand)klik dan maar hier >>klikkertje<< Bewerkt: 8 juli 2006 door gta fan man
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) voor de mensen die het nog niet begrijpen(ik denk niemand)klik dan maar hier>>klikkertje<< goed gevonden,maar je kon dit nog bij je vorige reply voegen :gebruik de edit-knop onderaan je bericht! want je hebt nu dubbel gepost (niet slecht bedoelt) NEXT ONTOPIC Greetz Bewerkt: 8 juli 2006 door gtagangster
gta fan man Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 voor de mensen die het nog niet begrijpen(ik denk niemand)klik dan maar hier >>klikkertje<< goed gevonden,maar je kon dit nog bij je vorige reply voegen :gebruik de edit-knop onderaan je bericht! want je hebt nu dubbel gepost (niet slecht bedoelt) NEXT ONTOPIC Greetz wist ik
nuke_obelisk Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 hmm ik ging er heen en ik denk dat het niet ligt aan de mensen maar aan het gebouw zelf, zoals je ziet staat het gebouw deels op het voetpad en de mensen die er lopen volgen een bepaalde ingame gezeete lijn, als je ze van die lijn afhaalt gaan ze automatisch naar de meest dichtbijzijnde lijn of terug naar oude, wat ik bedoel is: het gebouw staat in de weg voor de voetgengers, als je er naartoe loopt zie je als het goed is het ventje eerst omhood lopen (heel snel) dus dat betekend dat de ventjes gewoon de lijn volgen maar dat r* er eeng ebouw op heeft gezet, waarop de ventjes vervolgens lopen, voorbeeld:
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik weet niet of het hier eerder gezegt is : Maar de mensen springen van die gant bridge af omdat hij lijkt op de Golden Gate bridge en daar springen heel veel mensen van af die het leven niet meer zien zitten..
gta dylan Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 maar ik ben al zoveel gaan zoeken en nog niets gevonden van zelfmoordplegingen. ik wil vragen of iemand op een kaart de plekken kan aanduiden van alle zelfmoordplekken.
modder Geplaatst: 14 september 2006 Rapport Geplaatst: 14 september 2006 Het lijkt me geen easter egg angezien de stoep (als je van boven af kijkt) daar een beetje raar loopt omdat het gebouw daar staat dus waarschijnlijk is het gewoon een foutje van rockstar
Recommended Posts