Jump to content

zelfmoordplegingen las venturas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Even een Bump want nieuw topic is onzin, In San Fierro is er ook zoon pleek waar ze op de stoep lopen en daarna van het gebouw af vallen

Zoals je op het plaatje zien lopen ze er tegen aan en "springen" er dan af... maar soms lopen ook gewoon tegen de muur, lopen ze iets naar rechts en lopen ze door, en natuurlijk soms "springen ze van het dak af"

Ik zag het toen ik een missie deed, ik even terug rijden en nog eens kijken en zag het nog een paar keer

Klik hier voor plaatje

Bewerkt: door Lampje
  • 3 weken later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta fan man

5

• Caltson

4

• KillerR

3

• gta dylan

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Onder welk tijdstip gaan ze springen als er een tijdstip is wil het ook chekke

Geplaatst:

ik heb een keer ook iets raars meegemaakt, namelijk bij een de haven waar verschillende mensen van de kant afsprongen en vervolgens dood in het water lagen. ik heb het later niet meer kunnen vinden, weet iemand waar dit precies is of was dit nog niet bekend?

• 2 weken later...
Geplaatst:
Bedoelen ze niet de missie waar je Madd Dog moet opvangen want die springt wel van een gebouw.

jah ik heb daar nu een, vraag over : als ik die missie doet krijg ik de kans niet om mad dog op te vangen want hij springt er al direct af is dat een fout ofzo of hoort dat zo ???

Geplaatst: (bewerkt)

Dat probleem krijg je als je bepaalde cheats hebt gebruikt. Eentje waarvan het zeker is dat het jouw probleem veroorzaakt is de riot cheat. Hierdoor springt Mad Dogg meteen na de cutscene, waar dat niet zo hoort.

Noem het een bug, maar dan wel een vervelende. Voor jou zit er niets anders op dan overnieuw te beginnen, of een andere savedgame te downloaden mocht dat mogelijk zijn voor jouw platform.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

ik kan me herinneren dat er ooit een topic over is geopend over mannetjes die van gebouwen afspringen ik kon dat topic niet vinden dus de uitslag weet ik niet meer, maar het is echt waar in las venturas is er echt zo'n gebouw waar dat gebeurt; hier ff een screen en ik zweer dat die echt is kijk zelf maar!!

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met het topic wat jij zocht...<<<

post-46023-1162835825_thumb.jpg

Geplaatst:

kwt nie ofdat al gzgt is in dit topic, maar: die 'zelfmoordplegingen' zijn een verwijzingen naar de game 'Lemmings' die vroeger door Rockstar gemaakt werd(toen was Rockstar nog DMA:))

Geplaatst:

ik denk dat R* gwn een paar peds op het dak heeft laten lopen met bijv. een health van 2500 ipv 100 ofzo

Geplaatst:
kwt nie ofdat al gzgt is in dit topic, maar: die 'zelfmoordplegingen' zijn een verwijzingen naar de game 'Lemmings' die vroeger door Rockstar gemaakt werd(toen was Rockstar nog DMA:))

Daar heb je volgensmij gelijk in !! :clown: Ik weet ook nog dat hier ooit een topic voor was geopent ..(dat was nog de "oude" gtaforum.nl ....toen ik hier net lid was...ze zeiden toen ook iets over lemmings..kga nog wel kijken of ik dat topic nog weer kan vinden; :D:D:D:bier::bier::clown::cya:

GrTzZzZz

:schater:

Geplaatst:

Het is veel waarschijnlijker dat dit een bug is, en geen verwijzing naar Lemmings.

Het spel plaatst voetgangers op een bepaalde lijn op het trottoir (Een 'path', volgens mij. Modders kunnen hier vast meer over vertellen). Als je naar de lokatie waarvan cheizz hierboven een screen heeft geplaatst gaat, zie je dat het trottoir in de hoek vlak langs het gebouw waar de voetgangers vanaf springen loopt. Te gevolge hiervan loopt de lijn per ongeluk over het gebouw heen, in plaats van erlangs, waardoor er voetgangers bovenop het gebouw spawnen, de lijn volgen en naar beneden kukelen.

Als je goed oplet zie je dat de voetgangers onderaan ook van het trottoir en over de drempel heenlopen, totdat ze tegen het gebouw aanlopen, omdat hun lijn niet netjes over het trottoir loopt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Het is veel waarschijnlijker dat dit een bug is, en geen verwijzing naar Lemmings.

Het spel plaatst voetgangers op een bepaalde lijn op het trottoir (Een 'path', volgens mij. Modders kunnen hier vast meer over vertellen). Als je naar de lokatie waarvan cheizz hierboven een screen heeft geplaatst gaat, zie je dat het trottoir in de hoek vlak langs het gebouw waar de voetgangers vanaf springen loopt. Te gevolge hiervan loopt de lijn per ongeluk over het gebouw heen, in plaats van erlangs, waardoor er voetgangers bovenop het gebouw spawnen, de lijn volgen en naar beneden kukelen.

Als je goed oplet zie je dat de voetgangers onderaan ook van het trottoir en over de drempel heenlopen, totdat ze tegen het gebouw aanlopen, omdat hun lijn niet netjes over het trottoir loopt.

ik denk het niet want het is niet altijd dat en idioten vanaf springen. het is maar af en toe en als ze de lijn volgens zoals je zei dan zou het dus elke keer zijn dat je erlangs loopt. lijkt mij dan?

het is in ieder geval wel grappig

Geplaatst:

Als je van een bepaalde afstand met een jetpack naar de locatie vliegt, zul je zien dat er altijd voetgangers op het gebouw spawnen. Wanneer je er onderdoor loopt echter niet, aangezien je dan te dicht bij bent. Zoals je weet spawnen er nooit voetgangers of voertuigen binnen het directe gezichtsveld van de speler.

Geplaatst:

Als aanvulling daarop:

Het gekleurde vlak, is het vlak dat over de stoep. Het omlijnde vlak, is het vlak van hoe het gebouw eingelijk zou kunnen lopen. Als het gebouw daadwerkelijk zo zou lopen dan zie je dat de pedestrians die naar beneden vallen eingelijk op de stoep zouden starten.

Geplaatst:

Hoeveel plekken zijn er in totaal waar mensen zelfmoord plegen?

misschien is er een link tussen de bodybags en die zelfmoordpogingen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...