Jump to content

zelfmoordplegingen las venturas

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej...ik ben er ook weleens heen gegaan om ff een kijkje te neme maar er was niks :duh::zz::ch: jammer...maarre wat gebeurt er als je er onder staat en die peds vallen op CJ?? 8):D

• 2 weken later...
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gta fan man

5

• Caltson

4

• KillerR

3

• gta dylan

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Heej...ik ben er ook weleens heen gegaan om ff een kijkje te neme maar er was niks :duh::zz::ch: jammer...maarre wat gebeurt er als je er onder staat en die peds vallen op CJ?? 8):D

dan heb je een kleine kans dat cj schade oploopt!!!! 8)

EDIT:

healt schade

Bewerkt: door jobator
Geplaatst:

Ik had laatst ook ergens in de buurt van Grove Street dat iemand van een elektrischiteits paal of lantaarnpaal afliep. Dat zag er echt zo raar uit. Meestal gaan die mensen dan maar voor de helft of zo dood maar het is wel lagge om te zien :7

greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

dan heb je een kleine kans dat cj schade oploopt!!!! 8)

EDIT:

healt schade

Er zal nooit een ped op CJ vallen, want deze easter egg is alleen te zien vanuit een Steeg, vlak ervoor (allezins ps2 versie)

@jobator wel wat nuttigs posten in het vervolg ;) (niet modachtig bedoelt)

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Nou dat klopt niet helemaal , ik reed ergens in de buurt van de Julius Thruway en toen viel er eentje óp mijn motorkap. Dus soms lopen ze er gewoon af terwijl jij daar staat (met of zonder auto?)

greetz :sigaar:

Geplaatst:

dat heb ik eens mee gemaakt vlakbij de ingang van SFA...maar toen sprongen ze in het water...

• 1 maand later...
Geplaatst:
Ik heb het laatst ook gezien, Best wel grappigg... ^_^
Helaas, deze bump was nu niet bepaald nodig en de toegevoegde waarde aan dit topic is nihil. Het lijkt mij nu wel duidelijk genoeg dat er soms op rare plaatsen peds spawnen waardoor ze ergens vanaf vallen of in het water lopen. Vanaf nu kan dit topic verder met rust gelaten worden. :slotje:
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...