JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Heej...ik ben er ook weleens heen gegaan om ff een kijkje te neme maar er was niks jammer...maarre wat gebeurt er als je er onder staat en die peds vallen op CJ??
jobator Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Heej...ik ben er ook weleens heen gegaan om ff een kijkje te neme maar er was niks jammer...maarre wat gebeurt er als je er onder staat en die peds vallen op CJ?? dan heb je een kleine kans dat cj schade oploopt!!!! EDIT: healt schade Bewerkt: 21 augustus 2007 door jobator
Galiorix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik had laatst ook ergens in de buurt van Grove Street dat iemand van een elektrischiteits paal of lantaarnpaal afliep. Dat zag er echt zo raar uit. Meestal gaan die mensen dan maar voor de helft of zo dood maar het is wel lagge om te zien greetz
Caltson Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Heej...ik ben er ook weleens heen gegaan om ff een kijkje te neme maar er was niks jammer...maarre wat gebeurt er als je er onder staat en die peds vallen op CJ?? dan heb je een kleine kans dat cj schade oploopt!!!! EDIT: healt schade Er zal nooit een ped op CJ vallen, want deze easter egg is alleen te zien vanuit een Steeg, vlak ervoor (allezins ps2 versie) @jobator wel wat nuttigs posten in het vervolg (niet modachtig bedoelt) Bewerkt: 22 augustus 2007 door gtagangster
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Nou dat klopt niet helemaal , ik reed ergens in de buurt van de Julius Thruway en toen viel er eentje óp mijn motorkap. Dus soms lopen ze er gewoon af terwijl jij daar staat (met of zonder auto?) greetz
game~skater Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 dat heb ik eens mee gemaakt vlakbij de ingang van SFA...maar toen sprongen ze in het water...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik heb het laatst ook gezien, Best wel grappigg...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Ik heb het laatst ook gezien, Best wel grappigg... Helaas, deze bump was nu niet bepaald nodig en de toegevoegde waarde aan dit topic is nihil. Het lijkt mij nu wel duidelijk genoeg dat er soms op rare plaatsen peds spawnen waardoor ze ergens vanaf vallen of in het water lopen. Vanaf nu kan dit topic verder met rust gelaten worden.
Recommended Posts