Jump to content

[WIP][SA] Stunt Islands


Big-Bear

Recommended Posts

Stunt Island

stuntislandlogo28gq3hf.png

Wat is Stunt Island?

Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen.

Het eiland

Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands"

Eiland:

Eiland 1:

isulitmate7sf.png

Eiland 2:

offreiland5pz.jpg

Verdere Screens:

1e stunt:

stuntscreen17qf.png

1e deel:

isrender0010sq.png

2e deel:

isrender0028rb.png

1e deel, 2e eiland:

isrender0075ib.jpg

Kartbaan:

post281411391560319nn.jpg

Er komen meer Updates

Bewerkt: door Big Bear
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big-Bear

    11

  • Flame^

    9

  • Jorge_F

    7

  • Grove St.

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat zou inderdaad kunnen ja, alleen kost dit echt 1000-en poly's, ik dacht gewoon aan een mooi logo aan in de vorm van het logo.

Lever hier al jullie commentaar en ideeen, voor eventuele verbeteringen.

Daar heb je gelijk in Blaster.

Bewerkt: door Big Bear
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk dank, ik zal gaan kijken of ik hem ingame kan zetten in SA, maar leuk dat je dit wilt doen, ook kan ik jullie gelukkig meededelen dat ik een volledig eiland heb:

isulitmate7sf.png

Binnenkort ga ik er wat meer Relief in brengen, en aan de brug beginnen, eventueel een Ingame test

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Wauzie, dat was ik ook van plan, maar ik heb nu Tesselta gebruikt, alleen het probleem is in het Midden komt er denk ik geen verschil want er is maar 1 vertex, en de rest allemaal edges, en Tessalete, geeft dan allemaal bugs, vanwege die zwarte plekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien :puh:.

Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien :puh:.

Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet)

Zeker LOL :puh: maak zelf dan iets Jorge_f

Link to comment
Delen op andere websites

Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien :puh:.

Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet)

Zeker LOL :puh: maak zelf dan iets Jorge_f

Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien :puh:.

Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet)

Zeker LOL :puh: maak zelf dan iets Jorge_f

Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! :bonk:

LOL, ik zeg alleen dat hij ook iets moet maken in plaats iets te zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien :puh: .

Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet)

Zeker LOL :puh: maak zelf dan iets Jorge_f

Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! :bonk:

LOL, ik zeg alleen dat hij ook iets moet maken in plaats iets te zeggen. ;)

Ik geef tips knuppel, waarom moet je je zo nodig gedragen als een kleuter en gaan spammen in dit topic?

Beetje mij afzeiken terwijl jij nog geen een model ingame hebt gekregen.

Kan ik ook over jou zeggen, na die ene villa in SketchUp (dat moest het tenminste voorstellen) heb ik niks meer van jou gezien.

Ik heb nog 2 grote stukken eiland gemaakt waar ik momenteel nog mee bezig ben...

En laten we nu eens als volwassenen verdere onzin via de PB afhandelen voordat dit topic uit de hand loopt.

Ik denk niet dat Big Bear hier eigenlijk op zit te wachten, hij wil reacties en tips van modellers in plaats van leden die ruzie maken.

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.

Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien :puh: .

Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet)

Zeker LOL :puh: maak zelf dan iets Jorge_f

Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! :bonk:

LOL, ik zeg alleen dat hij ook iets moet maken in plaats iets te zeggen. ;)

Ik geef tips knuppel, waarom moet je je zo nodig gedragen als een kleuter en gaan spammen in dit topic?

Beetje mij afzeiken terwijl jij nog geen een model ingame hebt gekregen.

Kan ik ook over jou zeggen, na die ene villa in SketchUp (dat moest het tenminste voorstellen) heb ik niks meer van jou gezien.

Ik heb nog 2 grote stukken eiland gemaakt waar ik momenteel nog mee bezig ben...

En laten we nu eens als volwassenen verdere onzin via de PB afhandelen voordat dit topic uit de hand loopt.

Ik denk niet dat Big Bear hier eigenlijk op zit te wachten, hij wil reacties en tips van modellers in plaats van leden die ruzie maken.

Als jij anderen nou maar niet afkraakt ;) En ik mod niet meer, geen tijd... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...