Big-Bear Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Stunt Island Wat is Stunt Island? Stunt Island word een klein eiland of misschien 2, ik doe het allemaal in me eentje, de bedoeling is een eiland met daarop Stunts, Racebanen. Het eiland Het eiland krijgt een wat rare vorm, met een soort grote hoek erin, op die hoek komt een heuvel, met een groot logo van "Stunt Islands" Eiland: Eiland 1: Eiland 2: Verdere Screens: 1e stunt: 1e deel: 2e deel: 1e deel, 2e eiland: Kartbaan: Er komen meer Updates Bewerkt: 5 februari 2006 door Big Bear Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Misschien is het wel leuk om in 'Hollywood Letters' Stunt Islands neer te zetten. Ideetje? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Dat zou inderdaad kunnen ja, alleen kost dit echt 1000-en poly's, ik dacht gewoon aan een mooi logo aan in de vorm van het logo. Lever hier al jullie commentaar en ideeen, voor eventuele verbeteringen. Daar heb je gelijk in Blaster. Bewerkt: 31 januari 2006 door Big Bear Reageren
Blastov Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Mooi die 2 stukken eiland, en dat van 1000-en poly's is geen probleem, je kunt het toch in stukken hakken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Hartelijk dank, ik zal gaan kijken of ik hem ingame kan zetten in SA, maar leuk dat je dit wilt doen, ook kan ik jullie gelukkig meededelen dat ik een volledig eiland heb: Binnenkort ga ik er wat meer Relief in brengen, en aan de brug beginnen, eventueel een Ingame test Reageren
Flame^ Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat ziet er erg mooi uit Big Bear, ik weet zeker dat deze mod wel mooi zal worden . Ben benieuwd naar ingame screens . Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ziet er wel leuk uit, maar ik zou er wat meer hoogteverschil in verwerken. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Ja, Wauzie, dat was ik ook van plan, maar ik heb nu Tesselta gebruikt, alleen het probleem is in het Midden komt er denk ik geen verschil want er is maar 1 vertex, en de rest allemaal edges, en Tessalete, geeft dan allemaal bugs, vanwege die zwarte plekken. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture. Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Reageren
Blastov Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture.Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet) Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture. Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet) Zeker LOL maak zelf dan iets Jorge_f Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture. Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet) Zeker LOL maak zelf dan iets Jorge_f Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture. Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet) Zeker LOL maak zelf dan iets Jorge_f Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! LOL, ik zeg alleen dat hij ook iets moet maken in plaats iets te zeggen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture. Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet) Zeker LOL maak zelf dan iets Jorge_f Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! LOL, ik zeg alleen dat hij ook iets moet maken in plaats iets te zeggen. Ik geef tips knuppel, waarom moet je je zo nodig gedragen als een kleuter en gaan spammen in dit topic? Beetje mij afzeiken terwijl jij nog geen een model ingame hebt gekregen. Kan ik ook over jou zeggen, na die ene villa in SketchUp (dat moest het tenminste voorstellen) heb ik niks meer van jou gezien. Ik heb nog 2 grote stukken eiland gemaakt waar ik momenteel nog mee bezig ben... En laten we nu eens als volwassenen verdere onzin via de PB afhandelen voordat dit topic uit de hand loopt. Ik denk niet dat Big Bear hier eigenlijk op zit te wachten, hij wil reacties en tips van modellers in plaats van leden die ruzie maken. Bewerkt: 2 februari 2006 door Jorge_F Reageren
Grove St. Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Dat model van crazy creeze heeft denk ik niet echt een goede texture. Als je hem ingame zou zetten met een witte texture zou je denk enkel een witte vlek zien . Lol, dat ding is textureloos, dat witte is gewoon de standaardkleur die gebruikt word in AC3D (of hoe dat prog. ook heet) Zeker LOL maak zelf dan iets Jorge_f Hoezo 'maak dan zelf iets Jorge', heb jij nooit de Models van JF gezien hier op het Forum? Jorge is een van de beste (vind ik) Moddelers van het Forum! LOL, ik zeg alleen dat hij ook iets moet maken in plaats iets te zeggen. Ik geef tips knuppel, waarom moet je je zo nodig gedragen als een kleuter en gaan spammen in dit topic? Beetje mij afzeiken terwijl jij nog geen een model ingame hebt gekregen. Kan ik ook over jou zeggen, na die ene villa in SketchUp (dat moest het tenminste voorstellen) heb ik niks meer van jou gezien. Ik heb nog 2 grote stukken eiland gemaakt waar ik momenteel nog mee bezig ben... En laten we nu eens als volwassenen verdere onzin via de PB afhandelen voordat dit topic uit de hand loopt. Ik denk niet dat Big Bear hier eigenlijk op zit te wachten, hij wil reacties en tips van modellers in plaats van leden die ruzie maken. Als jij anderen nou maar niet afkraakt En ik mod niet meer, geen tijd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.