Jump to content

[WIP][SA] Stunt Islands


Big-Bear

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big-Bear

    11

  • Flame^

    9

  • Jorge_F

    7

  • Grove St.

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet :puh:

je kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p

Link to comment
Delen op andere websites

ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet puh2.gif

je kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p

Voor Sa: als je alle dubbele en overbodige interieurs en exterieurs verwijdert, dan heb je 92 extra ID's ;) .

Voor Vc: Hier bestaat een boundarie hack voor waardoor je zeer veel ID's enz kan aanmaken :) .

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet puh2.gif

je kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p

Voor Sa: als je alle dubbele en overbodige interieurs en exterieurs verwijdert, dan heb je 92 extra ID's ;) .

Voor Vc: Hier bestaat een boundarie hack voor waardoor je zeer veel ID's enz kan aanmaken :) .

Greetz :sigaar:

Met 92 komen we toch al een eind verder, maar daarvoor hebben we nog niet genoeg :puh: . Maar we zien wel hoe we dit gaan oplossen.

De eerste gedachte was een kartbaan, maar misschien dat het wat geschikter is voor Hotrings. IOk test het in het weekend uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken ook gewoon San Fierro weghalen + zijn IDE's, en GTA3.img files, dit zou al heel wat besparen, maar je zit ook met het probleem het SCM te strippen, van zijn Missie's en dergelijke.

Maar ik denk dat we het beter eerst bij het modellen moeten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken ook gewoon San Fierro weghalen + zijn IDE's, en GTA3.img files, dit zou al heel wat besparen, maar je zit ook met het probleem het SCM te strippen, van zijn Missie's en dergelijke.

Maar ik denk dat we het beter eerst bij het modellen moeten houden.

Als je heel San Fiero weg moet halen is dat toch best wel zonden, kan je er net zo goed in TC van maken.

Ik denk namelijk dat niemand het ervoor over heeft om een hele stad weg te halen voor een stunteiland ;).

Maar zoals je zegt, eerst maar modellen :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt? :cab:

Hmm.. Niet eens zo'n slecht idee.. :puh: .

Ik weet 't, Ik weet 't, ik ben op dreef! :D

Btw, ik zal straks even het logo posten dat voor de Stunt Mod is gemaakt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...