Le MrG Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Leuk eiland Ik ga hem zeker downloaden Ik ben echt zon Stuntfreak Reageren
Jarno Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Eigenlijk moet je ook ruimtes verhuren waarbij modders een eiland kunnen maken met hun eigen stuff. Geen lots maar ruimtes op het water. Verder zien de renders er zeker mooi uit. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Nog een paar ideetjes ... -Misschien is het leuk om een soort "Bowl" te maken... Een soort "gat" in de grond, waarin je prima kunt stunten met een Bmx, crossmotors, of andere dingen . - Een hoge toren voor je parachute is ook altijd leuk, misschien kan er bovenop zelfs een Sanchez of een ander voertuig gespawnd worden, zodat je daarmee naar beneden kunt rijden... Bewerkt: 5 februari 2006 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Blastov Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Een hoge looping, lijkt me ook vet Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Kart Baan die deels door zee loopt ondersteunt met palen: Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Vette screen . KUTGW! Greetz Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Mooi allemaal, ik kan zien dat mijn Eiland Tutorial goed heeft gedaan Ga zo door, dit is een van die modding projecten die het kunnen halen. Ik neem aan dat het geen TC is ? maar gewoon een AD eiland. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 (bewerkt) Jep, gewoon een AD, zodat het te doen is, ik heb zelf al gauw genoeg gemertk, dat de meeste TC niks zijn Nog een Screen waar ik vanavond aan heb gewerkt: Bewerkt: 5 februari 2006 door Big Bear Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ziet er goed uit, alleen de connectie met de normale weg is nog niet zo optimaal . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ga ik nog at voor verzinnen Jorge, wees daar maar niet bang voor Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ziet er erg mooi uit! ik denk dat deze mod het erg ver gaat schoppen! Succes! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ga ik nog at voor verzinnen Jorge, wees daar maar niet bang voor Mooi, maar op gtaforums.com zei iemand toch dat er maar 5 meer objecten in San Andreas konden staan? Hoe ga je dat dan oplossen als het een add word? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik zal kijken of het op te lossen is met een nieuwe IMG, en misschien moet ik gewoon een onnodige IDE verwijderen, bijvoorbeeld een IDE, zou ik ook wel de meeste Enexen moet verwijderen, het moet zo dan maar, anders moet het een TC worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.