PizzaTonno Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 die racebaan ziet er keurig uit BS ben benieuwd naar deze mod.. Reageren
Blastov Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ziet er mooi uit, kutgw Reageren
burpicane Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet je kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p Reageren
gangster28 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Nice work jongens. @BS kartbaan? Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Een turbo diesel erbij. En racen maar. Ziet er aardig vet uit. Ik wil een BETA. Reageren
DaBeast Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet puh2.gifje kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p Voor Sa: als je alle dubbele en overbodige interieurs en exterieurs verwijdert, dan heb je 92 extra ID's . Voor Vc: Hier bestaat een boundarie hack voor waardoor je zeer veel ID's enz kan aanmaken . Greetz Reageren
Flame^ Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ik was 1 van de mensen die op gtaforums begon over de 5objecten limiet puh2.gifje kan denk ik wel overbodige interieuers verwijderen zodat je extra IDE ruimte hebt maar heb me daar nooit echt in verdiept ik weet alleen dat die limiet er is;p Voor Sa: als je alle dubbele en overbodige interieurs en exterieurs verwijdert, dan heb je 92 extra ID's . Voor Vc: Hier bestaat een boundarie hack voor waardoor je zeer veel ID's enz kan aanmaken . Greetz Met 92 komen we toch al een eind verder, maar daarvoor hebben we nog niet genoeg . Maar we zien wel hoe we dit gaan oplossen. De eerste gedachte was een kartbaan, maar misschien dat het wat geschikter is voor Hotrings. IOk test het in het weekend uit. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik ken ook gewoon San Fierro weghalen + zijn IDE's, en GTA3.img files, dit zou al heel wat besparen, maar je zit ook met het probleem het SCM te strippen, van zijn Missie's en dergelijke. Maar ik denk dat we het beter eerst bij het modellen moeten houden. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik ken ook gewoon San Fierro weghalen + zijn IDE's, en GTA3.img files, dit zou al heel wat besparen, maar je zit ook met het probleem het SCM te strippen, van zijn Missie's en dergelijke. Maar ik denk dat we het beter eerst bij het modellen moeten houden. Als je heel San Fiero weg moet halen is dat toch best wel zonden, kan je er net zo goed in TC van maken. Ik denk namelijk dat niemand het ervoor over heeft om een hele stad weg te halen voor een stunteiland . Maar zoals je zegt, eerst maar modellen . Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Heeft iemand nog idee-en? Ik wil wat maken maar heb geen flauw idee wat ik moet maken .. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Maak een splash! Een weg door het water... en de banden net de grond raken Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Een boot looping ik weet niet of de boot het haalt maar zou wel vet en uniek zijn. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt? Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt? Hmm.. Niet eens zo'n slecht idee.. . Reageren
P-Jamma Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Misschien een grote schans, met daarachter allemaal Tonnen en Vaten, zodat je daar doorheen vliegt? Hmm.. Niet eens zo'n slecht idee.. . Ik weet 't, Ik weet 't, ik ben op dreef! Btw, ik zal straks even het logo posten dat voor de Stunt Mod is gemaakt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.