DJ Vincento Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Misschien heb ik het laat ondekt,maar op starfish Eiland bij dat Huis waar die Cheetah staat,ligt in het zwembad een strandbal.Die bal is niet gewoon van beton,maar je kan hem wegtrappen door er tegen aan te lopen(rennen).Ook kun je hem hooghouden door te koppen en daar krijg je punten voor.Ik heb hier nog nooit iets over gelezen,maar ik vind het wel grappig,is wel een leuke bezigheid als je vice city al vaak uit hebt gespeeld. Bewerkt: 4 februari 2006 door DJ Vincento Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 WTF heb je bewijs want ik wist het niet en nu werkt me VC niet meer dus heb je screens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Dat is inderdaad al een poosje bekend. Als je die zegmaar minigame gedaan hebt, en je saved, zal je in je stats ook zien ''Keepie uppie beachball'' ofzo en een cijfer erachter zien.. Dat cijfer staat dan voor het aantal dat je de bal hebt hoog gehouden.. Dat is overigens niet een vereiste om VC 100% uit te spelen... Helaas voor jou dus al bekend, maar blijf zoeken, wieweet vind je nog iets nieuws Bewerkt: 4 februari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johan O. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 WTF is dit egt waar ?, zal wel leuk zijn kan je ff een kaartje uploaden van waar precies je het kan vinden? en kan je een foto maken hoe hij kopt ? want ik geloof het niet egt.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 want ik geloof het niet egt.... Het is wel echt waar. Ik heb ooit eens 24 keer hooggehouden met die bal. kan je ff een kaartje uploaden van waar precies je het kan vinden? Dat lijkt me niet nodig: Als je even de screens in de eerste post bekijkt, zie je dat daar ook de radar op staat. Via die radar kun je dus precies zien waar op Starfish Island zich deze bal bevind. en kan je een foto maken van hoe hij kopt? Dat ziet er niet erg mooi uit. Tommy loopt gewoon tegen de bal aan en de bal gaat de lucht in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2006 LEuk hoor maar helaas heb ik geen vice city ik heb SA Dago58x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Dit lijkt me niet echt bijzonder, wist 't allang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Booyah Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 je hoeft niet perse de bal te koppen om hoog te hhouden, jje kan ook schietend hooghouden als je goeie timing hebt maar dit is inderdaad leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Hé dit wist ik niet?! Ik wist dat er daar een bal lag maar ik wist niet dat je er punten voor kreeg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Ik wist dat de bal daar lag en dat je met de bal kon spelen. Maar dat je punten voor kreeg is mij nooit opgevallen. Dat de bal iets had kwam ik achter toen ik naar Unique Jumps zocht op dat eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Tis gewoon een bal waar je hoog mee kan houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Het is wel een leuk tijdsverdrijf als je GTA al hebt uitgespeeld of even iets anders wilt dan missie's. Ik heb er veel tijd mee doorgebracht toen me een andere missie niet lukte, gewoon om een keer met iets anders bezig te zijn. Het is trouwens wel lastig, en 9 van de 10 keer schop ik hem in de zee. Het was al langer bekend maar wat maakt het uit? Zolang er mensen zijn die dit niet weten, is dit topic nuttig . Tenminste, zo kijk ik er tegen aan. Bewerkt: 13 februari 2006 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Krijg je dat tijdens de missie of na de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Krijg je dat tijdens de missie of na de missie Hoe bedoel je? Je moet geen missie doen om met die bal te spelen. (er ligt 1 op starfish island in een zwembad) Bewerkt: 15 augustus 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik wist het wel, maar vond het niet zo bijzonder, het is alleen leuk als je je echt verveelt en niks beters te doen hebt. Maar toch leuk dat zelfs hierover een topic is aangemaakt. Bewerkt: 13 februari 2006 door julio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.