Jump to content

Tommy is voetballer


DJ Vincento

Recommended Posts

Misschien heb ik het laat ondekt,maar op starfish Eiland bij dat Huis waar die Cheetah staat,ligt in het zwembad een strandbal.Die bal is niet gewoon van beton,maar je kan hem wegtrappen door er tegen aan te lopen(rennen).Ook kun je hem hooghouden door te koppen en daar krijg je punten voor.Ik heb hier nog nooit iets over gelezen,maar ik vind het wel grappig,is wel een leuke bezigheid als je vice city al vaak uit hebt gespeeld.

post-14738-1139072869.jpg

post-14738-1139072902.jpg

Bewerkt: door DJ Vincento
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad al een poosje bekend. Als je die zegmaar minigame gedaan hebt, en je saved, zal je in je stats ook zien ''Keepie uppie beachball'' ofzo en een cijfer erachter zien.. Dat cijfer staat dan voor het aantal dat je de bal hebt hoog gehouden..

Dat is overigens niet een vereiste om VC 100% uit te spelen...

Helaas voor jou dus al bekend, maar blijf zoeken, wieweet vind je nog iets nieuws :*D

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

want ik geloof het niet egt....

Het is wel echt waar. :Y

Ik heb ooit eens 24 keer hooggehouden met die bal.

kan je ff een kaartje uploaden van waar precies je het kan vinden?

Dat lijkt me niet nodig: Als je even de screens in de eerste post bekijkt, zie je dat daar ook de radar op staat. Via die radar kun je dus precies zien waar op Starfish Island zich deze bal bevind. ;)

en kan je een foto maken van hoe hij kopt?

Dat ziet er niet erg mooi uit. Tommy loopt gewoon tegen de bal aan en de bal gaat de lucht in...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een leuk tijdsverdrijf als je GTA al hebt uitgespeeld of even iets anders wilt dan missie's. Ik heb er veel tijd mee doorgebracht toen me een andere missie niet lukte, gewoon om een keer met iets anders bezig te zijn. Het is trouwens wel lastig, en 9 van de 10 keer schop ik hem in de zee.

Het was al langer bekend maar wat maakt het uit? Zolang er mensen zijn die dit niet weten, is dit topic nuttig . Tenminste, zo kijk ik er tegen aan.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...