Jump to content

Tommy is voetballer


DJ Vincento

Recommended Posts

Krijg je dan er iets voor? (ik wist het al)

Nee, je krijgt er geen geld of een andere beloning voor. Het komt wel bij je 'Stats' te staan. Hier komt dan te staan: 'Keepie Uppie Beach Ball: 17'. (Of uiteraard een ander getal...)

Link to comment
Delen op andere websites

Krijg je dan er iets voor? (ik wist het al)

Nee, je krijgt er geen geld of een andere beloning voor. Het komt wel bij je 'Stats' te staan. Hier komt dan te staan: 'Keepie Uppie Beach Ball: 17'. (Of uiteraard een ander getal...)

En een lek geprikte Strandbal in Vercetti Mansion tussen alle andere troep die je daar in de loop van de tijd hebt 'verdiend'.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Wanneer je er tegen aanloopt (schopt) zal de bal als het goed is in de lucht vliegen, nu kan je de bal dus ook koppen, kijk dus naar boven of naar de schaduw van de bal en ga er dan onderstaan, elke keer wanneer je hoofd de bal raakt komt er een cijfer te staan, naar 3 keer dus een 3 en naar 10 keer een 10, het hoogste getal wat je haalt word bij de 'Keepie Uppie Beach Ball' stat gevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook een bal op de Leaf Links golfbaan. In een zandbunker dicht in de buurt waar je in de missie Four Iron een man moest vermoorden. Jammer genoeg zag ik deze allen tijdens de missie en heb geen sreen.

Even later ben ik toen trig gaan kijken of hij er nog lag en hij was weg.

Bewerkt: door GTAgangster92
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...