Jump to content

bedrijf verdiend niks


skater1232

Recommended Posts

Ik heb zo'n ijs fabriek gekocht maar daar zijn zowat geen opdr8en, behalve dat je met zo'n whoopie auto kan rondrijen. maar verder verdien je er helemaal nix mee, maar toen ik een 100% uitgespeelde game had gedownload zag ik wel zo'n dollar teken staan. Hoe krijg je dat dan?????

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik vind vice zelfs kleiner dan liberty :blink: en ook sneller uitgespeeld, maar goed ik heb ff een paar site's bekeken en idd je moet iets van 50 ijsjus (drugs) verkopen e dan is die asset compleet, tevens ook als the pole position club, die hoerekast, daar moet je in dat minihokje gaan zitten en 300 dollar uitzitten, dan heb je die asset ook klaar ;) de printworks is voor het verhaal zijnde het belangrijkste, speel die uit en mr sonny forelly komt naar je kiet toe, knal hem dood en het verhaal is rond, meer dan kun je uiteraard nog altijd die andere kleinere missies spelen, ik mis gewoon de gta2 style in gta3 en 4, de gangs die elkaar gewoon bezig houden, daar hadden ze een combi van moeten maken, en een verhaal en 3 gangs waar je veel invloed op hebt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...