Jump to content

Kom niet verder ! Help Nodig


Triforce Wizzard

Recommended Posts

Hallo ,

ik kom niet verder waar ik op de boot zit en die maffia's zitten me achterna met die ketting zagen .. telkens krijg ik er een paar afgeknalt maar als ik dan ff blijf staan en ga richten zijn ze al bij me en dan kille ze me af :{

iemand een beter idee hoe ik ze kan verslaan ?

alvast bedankt :*D

- Tri

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel zelf niet, maar je kan even op www.wikigta.org kijken daar is meschien info over die missie, jammer genoeg is het LCS gedeelte nog niet af dus meschien zal je moeten wachten.

Verder kan ik je niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan deze missies op 2 manieren doen :zorg dat je een katana hebt loop de ruimte in het schip binnen en wacht totdat de maffialeden redelijk dicht bij je zijn en sla dan met de katana meestal sla je twee koppen tegelijkaf

2de manier:zorg voor een python of shotgun loop een eind verder van de maffialeden en als je denkt dat je genoeg ruimte hebt schiet 1 of 2 leden neer doe dit tot het je lukt

succes

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

je kan deze missies op 2 manieren doen :zorg dat je een katana hebt loop de ruimte in het schip binnen en wacht totdat de maffialeden redelijk dicht bij je zijn en sla dan met de katana meestal sla je twee koppen tegelijkaf

2de manier:zorg voor een python of shotgun loop een eind verder van de maffialeden en als je denkt dat je genoeg ruimte hebt schiet 1 of 2 leden neer doe dit tot het je lukt

succes

Ok bedankt .. hoe kom ik aan de katana? is dat die gun die je kan vinden in het schip? want die gebruik ik dus nu maar het lukt niet ( met de uzi heb ik het ook al geprobeert , wilt ook niet echt lukken :ch: )

en cheats gebruiken vind ik lame .. dus waar kan ik die katana vinden ? :$

- Tri

Link to comment
Delen op andere websites

hij is niet lastig, je moet gewoon al die mannetjes achter je aan lokken en dan steeds vooruit SPRINGEN, hierdoor krijg je een extra grote voorsprong en als je een m4 hebt of gewoon een shotgun dat kan ook, dan knal je ze gewoon 2 bij 2 af,

Of je gebruikt gewoon handgranaten/moltovs om die gasies op te blazen

Link to comment
Delen op andere websites

- Start deze missie met volle armour en heath

- Start deze missie met een .colt 43, dit wapen kun je trouwens in de boot vinden. In één schot zijn de gangsters dood.

- Probeer zoveel mogelijk langs de dozen te rennen, daar botsen de gangsters namelijk tegenop.

- Shiet alleen iemand dood als je er ver vanaf staat.

- Schiet nooit meer dan twee personen achterelkaar dood, je hebt hier te weinig tijd voor. Schiet dus één voor één.

Nu moet je 'm kunnen halen geloof ik.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...