Jump to content

Post eigen foto's


X-TX

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    16

  • -Niels-

    5

  • Ferre

    4

  • RobertSA

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had hier nog een mooie, al zeg ik het zelf....de hoofdstad Luxemburg in het gelijknamige land:

[...Foto...]

Heb je deze ook gemaakt met; 'Canon IXUS 330' want de kwaliteit verschil is heel groot.

-

Dit vind ik wel een mooie foto, gemaakt in mijn tuin :)

[...Foto...]

Ik had de kikker toch wel beetje in het midden gezien en iets meer naar mij toe. Of was je bang voor het water? :puh:

-

[...Foto...]

Als ik echt eerlijk moet zijn. Is deze foto niet mooi. Want je ziet echt heel veel ruis op de foto. De volgende keer moet je resolutie op je camera lager zetten, dan zie je het minder. Want nu heb je erg groot foto - dat best mooi kon worden - dat niet mooi is. Je hebt het gemaakt met Canon PowerShot A80 met je sluitertijd op 250. Dat is echt te veel voor in een vliegtuig. Tussen 80 en 160 zit je al goed. Want hoe hoger hoe donkerder de foto omdat je lens opening kleiner word. Helaas staat ISO waarde dat je hebt gebruikt niet in de EXIF-info.

Maar als ik het zal moeten gokken kom ik toch tussen 300 of 400 uit en voor de camera dat je hebt is dat genoeg om voor flink wat ruis te zorgen.

Volgende keer: Sluitertijd max. 160 of 180 met ISO-waarde op 30 of 60. Volgens mij is dat niet inselbaar op je camera maar probeer het op je scherm te krijgen en te zien waar het ligt. Zorg zelf voor licht, en zaklamp ofzo. Dat gebruiken wel veel als ze niks anders op zak hebben.

(Ik zie ook blauwe-zweem, tenzij je dit zelf doorheen hebt gehaald. Dut kun je niet voorkomen met digitale camera's. Met rolletjes of Digitaal Spiegelreflex is de kans veel kleiner, met rolletjes krijg je het niet eens.)

Hier je foto in het klein. Veel mooier toch? Ik heb niks gedaan met Photoshop alleen kleiner gemaakt.

---

De spin is van mij. Hier kun je zien hoe ik het heb gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een trauma heli die zo goed als voor me deur was geland.

Wat betekend Support Ticket Ewoud? Is dat jouw site ofzo....

EDIT: Een hosting site, laat maar, ik weet het al :)

Ewoud: Hosting nee hoor :puh: Computer Support

Bewerkt: door Ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
fietssneeuw6le.th.jpg

sorry dat het zo'n slegte kwaliteit is maar ik had ff snel met mijn telefoon gemaakt..

maja het is zo lang gelden dat er iets gepost is..

FotoFoto

Ja shit kwaliteit vanuit me mobiel genomen..

X-TX heeft wat gezegt in de eerste post:

Er zijn weinig mensen die foto's maken als hobby, vaak zie ik niet meer dan webcam kwaliteit. Daarom zijn zulke foto's hier niet toegestaan.

Het is dus volgens mij niet de bedoeling om zulke foto's te posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een trauma heli die zo goed als voor me deur was geland.

Zo dat is leuk

maar in ons buurt in 31 december steken ze de vuilnisbakken in de fik

dat gebeurt elke jaar

maar ik heb er geen foto's

Jammer!! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

fietssneeuw6le.th.jpg

sorry dat het zo'n slegte kwaliteit is maar ik had ff snel met mijn telefoon gemaakt..

maja het is zo lang gelden dat er iets gepost is..

FotoFoto

Ja shit kwaliteit vanuit me mobiel genomen..

X-TX heeft wat gezegt in de eerste post:

Er zijn weinig mensen die foto's maken als hobby, vaak zie ik niet meer dan webcam kwaliteit. Daarom zijn zulke foto's hier niet toegestaan.

Het is dus volgens mij niet de bedoeling om zulke foto's te posten.

Ze zijn wel zienbaar genoeg.

Ik heb het niet met Webcam en een goedkope camera gemaakt.

Mobiel is Sony Erricson E760.

PS:Waar slaat Goedkope camera nou op?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Deze topic was bedoeld voor creatieve kwaliteit foto's. Een telefoon kan maximaal foto's maken van 3MP. Maar zulke telefoons hebben jullie dus niet. Dat houdt in dat ook foto's die gemaakt zijn met telefoon niet toegestaan zijn. Tenzij je 3MP camera op je telefoon hebt.

Met goedkope camera bedoel ik camera's van €20 bij Bart Smit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...