VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Eigenlijk zou je de GTA serie in deze volgorde moeten spelen: Grand Theft Auto: London 1961 Grand Theft Auto: London 1969 Grand Theft Auto: Vice City (jaren '80 ---> 1986) Grand Theft Auto: San Andreas (begin jaren '90 --> 1992) Grand Theft Auto (1997) Grand Theft Auto: Liberty City Stories (1998) Grand Theft Auto: Advance (2000) Grand Theft Auto III (2001) Grand Theft Auto 2 (2013) Bewerkt: 9 februari 2006 door VforV Reageren
SamShine Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik snap niet wat je hier mee wil bereiken! Bovendien zijn er mensen die niet alle GTA's hebben. En die volgoorde begrijp ik ook niet! Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik snap niet wat je hier mee wil bereiken!Bovendien zijn er mensen die niet alle GTA's hebben. En die volgoorde begrijp ik ook niet! Hoe bedoel je? Het zijn gewoon de GTA's gerangschikt volgens de tijd waarin die episode zich afspeeld. Het is gewoon leuk om te weten toch? (Ik weet wel niet of dit in het juiste forum staat, ik wist niet goed waar het te posten.) Reageren
Upstream Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik snap niet wat je hier mee wil bereiken!Bovendien zijn er mensen die niet alle GTA's hebben. En die volgoorde begrijp ik ook niet! Ze staan gesorteerd van afspelend in oudste jaartaal totaan nieuwste. Maar er zit logica in, dat gta 1, 2 en london bij elkaar zitten (niet zo bekent). Alleen waarom lcs daarboven zit, en upcoming daar weer boven, snap ik ook niet. Dan komen gta3, vc, sa. Gesorteerd op releasedatum, en aangezien de nieuwste gta het bekents is staat die bovenaan. Indelen op afspeeljaartallen brengt alleen maar verwarring. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 En die volgoorde begrijp ik ook niet! nou het gaat van het jaargetal waar het spel zich in speelt Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Alleen waarom lcs daarboven zit, en upcoming daar weer boven, snap ik ook niet. Welke upcoming? Gesorteerd op releasedatum, en aangezien de nieuwste gta het bekents is staat die bovenaan. Indelen op afspeeljaartallen brengt alleen maar verwarring.Ik bedoel niet dat de index heringedeeld moet worden hoor . Ik wilde dit alleen eens meedelen voor de mensen die hier nog niet aan gedacht hebben. Bewerkt: 9 februari 2006 door VforV Reageren
Upstream Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Alleen waarom lcs daarboven zit, en upcoming daar weer boven, snap ik ook niet. Welke upcoming? Gesorteerd op releasedatum, en aangezien de nieuwste gta het bekents is staat die bovenaan. Indelen op afspeeljaartallen brengt alleen maar verwarring.Ik bedoel niet dat de index heringedeeld moet worden hoor . Ik wilde dit alleen eens meedelen voor de mensen die hier nog niet aan gedacht hebben. Sorry, ik dacht dat we het over de index van het forum hadden . Dan...euh....leuk om te weten. Alleen ik denk niet dat ik ooit nog gta 1,2 of 3 ga doen. Maar leuk om te weten. Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Een correcte chronologie van de GTA's kun je hier op WikiGTA vinden. Tevens wordt er gewerkt aan een uitgebreide tijdbalk. Of de chronologische volgorde de beste volgorde is om GTA te spelen valt te betwijfelen, omdat verwijzingen naar een oudere GTA dan niet altijd duidelijk zijn, je spoilers van oudere GTA's tegen kunt komen en terugkerende zaken in de oudste GTA meestal het beste uitgelegd worden. Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Een correcte chronologie van de GTA's kun je hier op WikiGTA vinden. Tevens wordt er gewerkt aan een uitgebreide tijdbalk.Of de chronologische volgorde de beste volgorde is om GTA te spelen valt te betwijfelen, omdat verwijzingen naar een oudere GTA dan niet altijd duidelijk zijn, je spoilers van oudere GTA's tegen kunt komen en terugkerende zaken in de oudste GTA meestal het beste uitgelegd worden. Dat is volgens wanneer ze gereleased zijn maar ik bedoelde gewoon het jaartal/ tijdsperiode IN het spel zelf. Btw, bestaat er nu toch een GTA London 1961 Heb hem net gedownload. (nooit in de winkel gezien, alleen gta london 1969) Edit: Damned, nu moet ik GTA 1 weer installen Bewerkt: 9 februari 2006 door VforV Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Dat is volgens wanneer ze gereleased zijn maar ik bedoelde gewoon het jaartal/ tijdsperiode IN het spel zelf. Eerst lezen, dan posten. Bovenaan staat de volgorde van uitgave, de chronologie staat onderaan de pagina. En er bestaat inderdaad een GTA London 1961. Dit is een gratis downloadbare uitbreiding van GTA London 1969, dat op zijn beurt weer een uitbreiding is van Grand Theft Auto. Je moet dus alle drie de versies hebben om GTA London 1961 te kunnen spelen. Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) w00ps :$ Zal ik op letten de volgende keer. Mooie tijdlijn trouwens. Edit: Ik heb het lijstje dan ook aangepast (1ste bericht). Bewerkt: 9 februari 2006 door VforV Reageren
Goliat Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Een correcte chronologie van de GTA's kun je hier op WikiGTA vinden. Tevens wordt er gewerkt aan een uitgebreide tijdbalk. Of de chronologische volgorde de beste volgorde is om GTA te spelen valt te betwijfelen, omdat verwijzingen naar een oudere GTA dan niet altijd duidelijk zijn, je spoilers van oudere GTA's tegen kunt komen en terugkerende zaken in de oudste GTA meestal het beste uitgelegd worden. Dat is volgens wanneer ze gereleased zijn maar ik bedoelde gewoon het jaartal/ tijdsperiode IN het spel zelf. Btw, bestaat er nu toch een GTA London 1961 Heb hem net gedownload. (nooit in de winkel gezien, alleen gta london 1969) Edit: Damned, nu moet ik GTA 1 weer installen is het downloaden van gta londen '61 legaal? Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 En er bestaat inderdaad een GTA London 1961. Dit is een gratis downloadbare uitbreiding van GTA London 1969, Ik zou het niet promoten als het illegaal was. Je kunt GTA London 1961 downloaden op de GTA London site, via de knop 'free'. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ja als je naar de jaartallen kijkt klopr het.. aleen als je naar de inhoud kijkt.. er zullen maar weinig mensen zijn die gta 2 nog intresant vinden, als ze al gta 3, vc san andreas en lcs gespeeld hebben.. hiermee zeg ik niet dat gta 2 een slecht spel is,, tis vind ik aleen te oud.. en als ik moet kiezen tussen een uurtje san andreas of een uurtje gta 2, is mijn besluit al snel gemaakt.. Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 wel handig om te weten Als je deze games allemaal hebt , weet je ook precies het verhaal , mis je een deel is jammer , maar toch nog begrijpend verhaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.