GuitarGuy666 Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Spacy, doe nooit meer zo'n moeilijke vraag man . Ik heb heel wikigta moeten doorzoeken. Welke personages komen in meerdere gta's voor dan alleen Advance? Reageren
Dotz Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Voor het gemak ga ik er maar even van uit dat je personages bedoelt die in GTAA voorkomen en in ten minste één andere GTA .. Bij mijn weten voldoen onderstaande personages aan bovenstaande eisen, 8-Ball King Courtney Asuka Kasen Misty Reageren
Svenie Geplaatst: 7 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Voor het gemak ga ik er maar even van uit dat je personages bedoelt die in GTAA voorkomen en in ten minste één andere GTA .. Bij mijn weten voldoen onderstaande personages aan bovenstaande eisen, 8-Ball King Courtney Asuka Kasen Misty Joey Leone kan hier in principe ook nog wel aan toegevoegd worden. (de missie Down the River van Asuka) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2013 Volgende voor svenie Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Aangezien Svenie de afgelopen twee weken (helaas) niet online is geweest, neem ik 'm maar op me: Welk voertuig krijg je als beloning van het voltooien van Taxi Driver? Reageren
Dotz Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Het spawnen van de Borgnine en geld. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Ik zocht inderdaad om de Borgnine, jouw beurt! Reageren
Dotz Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Eigenlijk hoef je de missie niet eens te voltooien om de Borgnine te krijgen, maar dat terzijde Geef mij een van de twee voornaamste oorzaken van de lage afzet van GTAA in vergelijking met andere GTA's. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Kwam te gelijk uit met SA en was in Top-Down view. En er was bijna geen marketing voor geweest... Maar die vraag was van 30 oktober, dus hier is een nieuwe: Wat is de laatste missie die Mike geeft? >>> Door Foreigner97: Waar haal jij het recht vandaan om een nieuwe vraag te stellen? Indien de vraag voor je nog niet correct is beantwoord, wordt er ook geen nieuwe vraag gesteld.<<< Reageren
Dotz Geplaatst: 14 november 2013 Rapport Geplaatst: 14 november 2013 Pardon? Ik stel voor om de spelregels gewoon te blijven hanteren en je dus gewoon dient te wachten op goedkeuring van de vragensteller, mij dus. Waarom je vindt dat je direct een nieuwe vraag kan stellen omdat mijn vraag op 30 oktober gesteld is of dat je zelf je antwoord goed kan keuren is mij een raadsel.. Je antwoord is niet geheel fout, maar ik keur het niet goed. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 het was in top down view, en alleen op de gameboy? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Ik stel voor dat iemand anders een vraag stelt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Welke cheat kan niet geactiveerd worden als je de game al geladen hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.