Svenie Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je antwoord is correct. Jij mag de volgende vraag stellen. Reageren
ralgeu Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Een makkelijke: Bij welke gang zit Cisco? Reageren
VforV Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Een makkelijke:Bij welke gang zit Cisco? The Colombian Cartel. Reageren
need my speed Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ja dat bedoelde ik, ik was in de war met Vice City. Maar ja, VforV heeft het als eerste gepost. Reageren
ralgeu Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 VforV is goed, volgende voor jou Reageren
VforV Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Wanneer is de zijmissie 'Demolution Football' beschikbaar? Edit: @Svenie: Wat dom van me, had ik echt niet door :$. Jij mag de volgende vraag stellen (want ik ken niet zoveel van GTA Advance). Bewerkt: 8 augustus 2006 door VforV Reageren
Svenie Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Wanneer is de zijmissie 'Demolution Football' beschikbaar? VforV, volgens mij heb je een zwak moment. Bekijk even deze post op de vorige pagina, dan zie je dat ik deze vraag gisteren ook gesteld heb. Maar om een antwoord op je vraag te geven: De zijmissie Demolution Football is beschikbaar nadat je alle races op Portland en Stauton Island hebt voltooid. Bewerkt: 8 augustus 2006 door Svenie Reageren
Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) VforV, iedereen maakt een foutje. De volgende: Wat is het snelste voertuig in GTA Advance? Edit: Sorry voor de dubbelpost. Bewerkt: 9 augustus 2006 door Svenie Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 F1 wagen, die krijg je als je alle races hebt voltooid en je rijd er in in de eerste missie van King Country en dat is tevens ook de eerste missie van Staunton Island. Genoeg info? Reageren
Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Teveel om goed te zijn. Weet je ook zijn maximum snelheid? Hoe dan ook, de volgende vraag is voor jou. Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Gokje: óf 218 óf 208 óf 213 (laatste keer dat ik er in gereden heb is een paar maanden geleden) Volgende vraag: -Noem de gang cars van alle gangs op -Noem alle gangs op -Noem de kleur van de gangs op (dus wat voor kleren ze aan hebben) -Noem in volgorde op voor welke gangs je werkt Reageren
Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Niet slecht gegokt, het is 237 MPH. In volgorde: 1) Maffia ==> Grijs ==> Nooit op gelet (Onbekend) 2) Yardies ==> Rood ==> Yardie 3) Colombian Cartel ==> Roze ==> Onbekend 4) Yakuza ==> Grijs, zwart ==> Yakuza Voor deze gangs doe je geen missies: Triads ==> Wit ==> Wong Diablo's ==> Geel ==> Diablo Hoods ==> Roze ==> Hoods (rumpo) Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik zat er nog aan te denken! FOUT!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.