Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) Wat is er fout dan ? De kleuren kan je echt niet goed zien op zo'n klein Game Boy schermpje. En de rest moet normaal gezien wel kloppen. Bewerkt: 9 augustus 2006 door Svenie Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Je doet missies voor de Diablo's, de race missies. Het wordt niet rechtstreeks gezegt in het spel, maar ik zal het raar vinden als bijvoorbeeld de maffia race missies geeft in het gebied van de Diablo's, want alle race missies bevinden zich in het gebied van de Diablo's. De Diablo's zijn trouwens ook bekend door hun snelle auto's enzo (weet niet meer waar ik dit vandaan had), maar ja. Stel jij maar een nieuwe vraag. Reageren
Svenie Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Hoe noemt de disco die je in de missie "Grand Opening" moet opblazen ? Reageren
need my speed Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dat wist ik!!! Juist, WIST, niet weet. Reageren
Svenie Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Komaan GTA Advance expert! Ik geef een tip: diamant. Meer zeg ik niet. Bewerkt: 16 augustus 2006 door Svenie Reageren
Svenie Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Wonderbaarlijk!! De volgende is voor jou. Reageren
XboxGta Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Oké, bedankt: Hoe luidt de bijnaam van Jonnie uit GTA Advance ? Reageren
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Dat is een makkie. De meeste mensen noemen hem "The Bartender". Dit wordt nogmaals bevestigd in de missie "Pocket Rocket." In deze missie zegt Mike: "Let's take it back to The Bartender." Maar ook andere mensen zoals de Yardie's geven hem deze bijnaam. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Svenie Reageren
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Oké. De volgende: In de missie Decoy Disaster van Cisco moet je met de Stretch enkele chekpoints passeren, hoeveel chekpoints zijn dit ? Edit: Heb net nog even deze missie gespeeld. Reageren
VforV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik dacht dat het er 16 waren, wat overigens een raar getal is voor een aantal checkpoints. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Je hebt het goed! Reageren
VforV Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Hoe heet de leider van de Colombian Cartel in GTA Advance, die Cisco vervangt? Reageren
Svenie Geplaatst: 23 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Volgens mij is dit Paul. Dit kom je te weten in de missie "Love of Money", waar hij met heel wat Colombian Cartel leden je verdenkt van de moord op Cisco en je later aanvalt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.