Jump to content

Wapens verkeerde draaihoek

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb laatst een wapen gemaakt een afstand voor een bom maar nu zit hij door de hand van CJ heen en als ik hem in 3ds max van hoek verander blijft hij ingame het zelfde.

Weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Geplaatst:

Als he een DFF met de DFF IO maakt word hij automatisch op x0 y0 z0 gezet zowel de plaatsing als de rotattie, dus dat is in iedere geval de oorzaak maar wat je er tegen kunt doen, geen idee :-(

Geplaatst:
Je moet gewoon de Pivot verschuiven, totdat hij goed staat. En je moet hem gewoon met SA_DFF maken ;)

Met wat anders ? :cab:

Geplaatst:

om dat rotaten te doen moet je je object convert to editable poly. dan het hele object selecteren met 'element' (helemaal rechts) als je dan gaat rotaten en het daarna opnieuw convert to editable poly blijft het zo aangezien de rotates buiten de 'editable poly' gewoon op 0 staat ;)

(als je het niet snapt stuur het maar even naar mij doe ik het snel :puh: )

Geplaatst:

Het enige wat je moet doen is je wapen roteren, importeer eerst het orriginele wapen zodat je weet waar je op aan moet draaien. Dan klik je rechtsboven naast het regenboogje (rechts ervan) en je klikt op Effect Pivot Only en je zet de XYZ op 0 en de draaihoek XYZ op 0. Klik er dan weer op en je bent klaar ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...