Jump to content

Je eigen GTA

154 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vinden jullie van mijn verhaal?

• slecht
      56
    • het gaat
      39
    • goed
      43

Recommended Posts

Geplaatst:

het is eind 2005. cj en sweet zitten bier te drinken in het café terwijl ze gezellig praten tot plots sweet zijn gsm rinkkelt. hij neemt op en hoort dat het sweet en cj's nicht is. ze zegt dat ze in amsterdam zit en dat ze in zware problemen zit. dus cj en sweet rijden naar de lucht haven en vliegen naar amsterdam.daar toe ge komen stopt er voor cj en sweet een limo met politie begeleiding. hun nicht zegt door het raam dat z emoeten in stappen. ze rijden naar een verlaten plaats waar er een klein huisje staat. ze komen binnen en zien daar tommy en claude zitten. cj en sweet hun nicht zegt dat ze in drugs problemen zit en dat ze haar famillie ga vermoorden als ze binnen de 3 maanden 100.000.000 euro betaalt. plots stormen 20 gang members binnen en slaan ze allemaal neer. ze worden wakker en zitten in een grote kamer. de baas van de gang die diaz heet zegt dat ze de famillie van cj en sweet hun nicht et leven sparen en dat ze niet hoeven te betalen als ze allerlei dingen doen voor diaz. tommy vraagt zich af hoe het komt dat de gang leider heel er goed op de diaz lijkt die tommy vermoordt heeft. diaz legt uit dat hij de tweelingsbroer is en ze de zelfde naam hebben gekregen. diaz zegt dat ze voor hun eerste missie catalina gaan afhalen van het politie kantoor omdat ze in de gevangenis zat van diefstal, moord,brandstichting.ze willen de kamer uit gaan maar diaz zegt dat tommy bij diaz moet blijven en dat de anderen moeten gaan halen. dus ze zijn op weg maar ze weten niet dat er gang members van diaz hun volgen. als ze catalina afgehaald hebben en naar ze naar diaz brengt. moegen ze gaan uitrusten voor een week omdat ze een zware reis achter de rug hebben. ze rijden naar een huis dat ze gekregen hebben van diaz. overal in het huis hangen wapens en kleren die ze mogen gebrijken. naa een paar dagen komen ze thuis van een fuif en gaan ze naar hun bed. maar naar een paar uren horen ze sirenes bij hun huis stoppen. ze denken dat er wat gebeurd is in de straat maar plotswordt de deur opengebroken en stormt het S.W.A.T. en de FBI binnen en neemt ze naar een super beveiligde gevangenis midden op de noordzee. ze worde beschuldigt van de moord op de minister. tot plots.........

vervolg:

tot plots ryder veschijnt en ze vrij koopt. cj en sweet is boos op ryder omdat hij hen veraden heeft in san andreas en begint in het gezicht van ryder te slaan claude en tommy halen ze uit elkaar met heel veel moeite. z elopen op straat en zien dat iemand vermoord ze kijken goed en zien dat het big smoke is die een gang member van diaz wil vermoorden.tommy loopt naar bigsmoke en pakt het wapen uit zijn handen. plots stoppen er 5 hummers van de gang waarvan diaz de baas is en schiet big smoke dood tommy claude sweet en cj stappen in een hummer en ze rijden allemaal weg. ryder is schiet met een desert eagel op de hummers maar ze kunnen ontkomen. naa een paar jaaren missies doen voor verschillende bazen moeten ze naar d elegerbasis gaan. als ze aan de legerbasis aankomen moeten ze voor het leger missies doen. ze moeten gevreesde gangsters afmaken met zne drieën kunnen ze het niet aan dus krijgen ze een een peleton mee. de generaal brengt ze naar de wagens die ze mogen ge bruiken geeft ze die dosiers van die gangsters mee aan iedereen. na ne dag rong gerden te hebben hebben ze de helft op ge pakt. ze willen vertrekken maar ze hebben ze niet mee nodig in het leger ze krijgen telefoon van de nicht van cj en sweet, ze zegt dat ze ontvoerd is en dat ze gevaarlijke misies moeten doen voor de onvoerders anders vermoorden ze haar.ze krijgen de onvoerders aan de lijn en die zeggen dat ze naar het containerpark moeten gaam om 00:00uur.als ze daar aankomen staan er 3 zwarte SUV's. een van de ontvoerders stapt uit en geeft ze papieren mee waarop hun misies staan.na dat ze die misies gedaan heben krijgen ze telefoon van de onrtvoerders en zegt dat ze naar de ontplofte fabriek moeten komen in het industrie terein.z ekomen aan en de nicht van cj en sweet wordt voor hun ogen vermoord 1 van ontvoerders doet zijn masker af en ze zien dat ryder cj en sweet hun nicght vermoord heeft. z eworden weer opgepakt door de FBI en ze worden het land uitgezet en ze moeten naar duitsland vertrekken.maar.....

wordt vervolgd

• Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Svenie

17

• Dago58x

14

• San_Andreas_Nigga

9

• Darth Maul

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Vervolg:

Beste Sweet, zegt Claude, je dacht zeker dat je mij nooit zou horen praten he?

Hij lacht duivels.

Sweet begint in paniek te raken en kijkt naar CJ die nog steeds bewusteloos op de grond ligt.

Claude begint op hem af te lopen, en Sweet wil gaan schieten, maar.....

de kogels zijn op.

Dan pakt hij een vaas en gooit die naar Claude maar hij ontwijkt hem behendig.

Sweet loopt achteruit het kantoor uit, tot hij bij de trap komt, hij kijkt naar beneden.

Hij rent naar beneden en probeert de deur open te maken maar de deur zit op slot.

Hij kijkt achterom en ziet Claude bovenaan de trap staan, met zijn duivelse grijns op zijn gezicht.

Maar dan krijgt Sweet de schrik van zijn leven, hij ziet dat Claude een handgranaat pakt en hij kan geen kant op.

Hoe zal het aflopen met Sweet?

Wordt vervolgd...... :D

Geplaatst:

Vervolg:

Het zweet breekt Sweet uit, als Claude de handgranaat wil gooien ziet hij Big Smoke opdoemen achter Claude.

Big Smoke pakt een knuppel en slaat Claude neer.

Sweet weet niet wat hij ziet en rent naar Smoke toe.

Terwijl Smoke Claude aan het uitschelden is begint Sweet tegen Smoke te praten.

Smoke, ik dacht dat je dood was en dat je ons verraden had.

Haha, dat dacht je he homie?

Nee dat hoorde allemaal bij mijn plan om de Ballas neer te halen.

Zelfs CJ wist dat ik nog leefde en hij wijst naar CJ die nu moeizaam opstaat.

Sweet loopt naar CJ:

CJ!, jij wist dat Smoke nog leefde?

CJ kijkt Sweet aan en zegt: ja het was een verrassing.

Sweet is eerst boos, maar begint dan te juichen.

En dan zegt CJ, er is nog iemand.....

Wordt vervolgd :D

Geplaatst:

het is eind 2005. cj en sweet zitten bier te drinken in het café terwijl ze gezellig praten tot plots sweet zijn gsm rinkkelt. hij neemt op en hoort dat het sweet en cj's nicht is. ze zegt dat ze in amsterdam zit en dat ze in zware problemen zit. dus cj en sweet rijden naar de lucht haven en vliegen naar amsterdam.daar toe ge komen stopt er voor cj en sweet een limo met politie begeleiding. hun nicht zegt door het raam dat z emoeten in stappen. ze rijden naar een verlaten plaats waar er een klein huisje staat. ze komen binnen en zien daar tommy en claude zitten. cj en sweet hun nicht zegt dat ze in drugs problemen zit en dat ze haar famillie ga vermoorden als ze binnen de 3 maanden 100.000.000 euro betaalt. plots stormen 20 gang members binnen en slaan ze allemaal neer. ze worden wakker en zitten in een grote kamer. de baas van de gang die diaz heet zegt dat ze de famillie van cj en sweet hun nicht et leven sparen en dat ze niet hoeven te betalen als ze allerlei dingen doen voor diaz. tommy vraagt zich af hoe het komt dat de gang leider heel er goed op de diaz lijkt die tommy vermoordt heeft. diaz legt uit dat hij de tweelingsbroer is en ze de zelfde naam hebben gekregen. diaz zegt dat ze voor hun eerste missie catalina gaan afhalen van het politie kantoor omdat ze in de gevangenis zat van diefstal, moord,brandstichting.ze willen de kamer uit gaan maar diaz zegt dat tommy bij diaz moet blijven en dat de anderen moeten gaan halen. dus ze zijn op weg maar ze weten niet dat er gang members van diaz hun volgen. als ze catalina afgehaald hebben en naar ze naar diaz brengt. moegen ze gaan uitrusten voor een week omdat ze een zware reis achter de rug hebben. ze rijden naar een huis dat ze gekregen hebben van diaz. overal in het huis hangen wapens en kleren die ze mogen gebrijken. naa een paar dagen komen ze thuis van een fuif en gaan ze naar hun bed. maar naar een paar uren horen ze sirenes bij hun huis stoppen. ze denken dat er wat gebeurd is in de straat maar plotswordt de deur opengebroken en stormt het S.W.A.T. en de FBI binnen en neemt ze naar een super beveiligde gevangenis midden op de noordzee. ze worde beschuldigt van de moord op de minister. tot plots.........

vervolg:

tot plots ryder veschijnt en ze vrij koopt. cj en sweet is boos op ryder omdat hij hen veraden heeft in san andreas en begint in het gezicht van ryder te slaan claude en tommy halen ze uit elkaar met heel veel moeite. z elopen op straat en zien dat iemand vermoord ze kijken goed en zien dat het big smoke is die een gang member van diaz wil vermoorden.tommy loopt naar bigsmoke en pakt het wapen uit zijn handen. plots stoppen er 5 hummers van de gang waarvan diaz de baas is en schiet big smoke dood tommy claude sweet en cj stappen in een hummer en ze rijden allemaal weg. ryder is schiet met een desert eagel op de hummers maar ze kunnen ontkomen. naa een paar jaaren missies doen voor verschillende bazen moeten ze naar d elegerbasis gaan. als ze aan de legerbasis aankomen moeten ze voor het leger missies doen. ze moeten gevreesde gangsters afmaken met zne drieën kunnen ze het niet aan dus krijgen ze een een peleton mee. de generaal brengt ze naar de wagens die ze mogen ge bruiken geeft ze die dosiers van die gangsters mee aan iedereen. na ne dag rong gerden te hebben hebben ze de helft op ge pakt. ze willen vertrekken maar ze hebben ze niet mee nodig in het leger ze krijgen telefoon van de nicht van cj en sweet, ze zegt dat ze ontvoerd is en dat ze gevaarlijke misies moeten doen voor de onvoerders anders vermoorden ze haar.ze krijgen de onvoerders aan de lijn en die zeggen dat ze naar het containerpark moeten gaam om 00:00uur.als ze daar aankomen staan er 3 zwarte SUV's. een van de ontvoerders stapt uit en geeft ze papieren mee waarop hun misies staan.na dat ze die misies gedaan heben krijgen ze telefoon van de onrtvoerders en zegt dat ze naar de ontplofte fabriek moeten komen in het industrie terein.z ekomen aan en de nicht van cj en sweet wordt voor hun ogen vermoord 1 van ontvoerders doet zijn masker af en ze zien dat ryder cj en sweet hun nicght vermoord heeft. z eworden weer opgepakt door de FBI en ze worden het land uitgezet en ze moeten naar duitsland vertrekken.maar.....

2de vervolg:

maar onderweg zien ze dat er een bom, in de auto zit die ontploft als je remt.zo rijden ze de hele weg door het rood en worden ze achtervolgd door de politie. sweet ziet plots dat er een bezemsteel steel in de auto ligt, en zegt tegen cj dat hij de bezemstelen tussen het gaspedaal en de stoel moet steken. als cj dat gedaan eeft zegt sweet dat ze uit de auto moeten springen. maar bigsmoke blijft happeren aan de auto. de auto nadert een bocht en rijdt keihard tegen het gebouw aan als ryder, sweet,cj, claude en tommy bij het gebouw aan kommen zien zedat big smoke door de klap weg geslingerd is. een paar 100 meter verder zien ze hem liggen ze lopen er naar toe en zien dat big smoke dood is. ze staan allemaal te wenen, tot d epolitie komt een vraagt waarom ze zo hard reden, door het rood reden, en niet stopen voor de politie. als ze alles uit gelegd hebben ariveert de ambulance. de politie zegt dat ze mee moeten naar et ziekehuis,cj roept nog vlug naar de agent dat diaz tommy vercetti gevangen houd. waarop de agent zegt dat hij de speciale eenheden derop af ge stuuren om tommy vrij te laten. een paar dagen later lezen ze in de krant dat diaz vermoord is maar dat tommy er niet zat. op dat moment wordt er gebeld. cj doet open en laat de agent binnen. die legt alles uit von in diaz huis, en dat ze tommy vercetti niet gevonden hebben. tot tommy plotseling langs de achterdeur binnengekomen is. maar achter tommy staat een gang mamber van diaz en gooit een handgranaat naar binnen en het huis omploft. later op de week wordt cj wakker en ziet ryder en sweet naast hem liggen maar hij ziet claude niet. als de dokter binnen komt vraagt hij waar claude is. de dokter zegt dat hij al 4uuren in de operatie kamer ligt. cj vraagt aan de dokter wat er is met hem en wat er gebeurd is. als de dokter alles uitgelegd heeft kunnen ze het niet geloven. dan vraagt sweet hoe het is met die agent. waarop de dokter zegt dat hij dood is omdat de handgranaat onder zijn bank gerold is. ryder merkt plotseling op dat tommy ook niet in de kamer ligt en vraagt uitleg aan de dokter. waareop hij zegt dat ze hem niet gevonden hebben. als cj, ryder, en sweet uit het ziekhuis mogen rijden ze naar de plak waar het gebeurd is en zoeken wanhoppig in het puin achter tommy

zullen ze tommy vinden??? leeft tommy nog????

dat lees je in het vervolg

P.S.: srry dak alles achter elkaar plak hoor maar zo weet ik waar ik zit met her verhaal en is het makelijk leesbaar voor jullie. jullie mogen ook al zeggen at je er van vind hoor!!

Geplaatst:

leuk topic trouwens,

mijn verhaal gaat zo:

Tommy gaat naar Rio de Janeiro (die grote stad in Brazilië) omdat hij naar de moord op Sony en Lance , niet meer veilig was in Vice city.

Hij gaat samen met Mercedes (die nu zijn vrouw is geworden) en ze hebben ook al een kind (van 8 jaar)

Als hij aan komt op het vliegveld, komt er een aanslag, zijn kind woord ontvoerd en Mercedus woord vermoord.

Tommy overleeft het maar raakt wel in coma

(en dan komt er zo een stukje 10 jaar later)

tommy gaat nu de dader zoeken

En beginnen de verhaal missies.

In een van de missies komt hij Cortez tegen, hij zegt dat hij tommy wel wil helpen.

Maar daarvoor moet hij wel eerst iemand vermoorden, de gast van gta 3.

Want die heb Cortez op een of anderen manier verraden.

Tommy gaat naar hem opzoek samen met een paar lijfwachten.

en als hij hem uiteindelijk gevonden heb, blijkt het tommy’s vermiste zoon te zijn

een van de lijfwachten probeer tommy’s zoon (gta 3 guy) te vermoorden, en tommy schiet de lijfwachten daarom neer.

Cortez ziet nu ook tommy als een verader en gaat nu ook porberen tommy te vermoorden.

Tommy belt op ene dag zijn oude vriend CJ op.

Tommy heeft ooit eens cj’s leven gered, en wil daarom tommy wel mee helpen.

Ze gaan met zijn 3en (tommy, cj en gta 3 guy) naar Cortez boot, en vermoorden Cortez.

Het leven gaat dan weer door, cj gaat terug naar los santos. En de zoon van tommy krijgt een grote kamer in het huis van tommy.

Maar op een dag is de zoon van tommy weg.

Tommy gaat hem zoeken maar kan hem niet vinden

Een week later staat tommy’s zoon weer voor de deur.

Maar hij wil nu tommy vermoorden.

Er leefde nog een oude vriend van Cortez, en die heeft gta 3 guy die opdracht gegeven.

Als hij dat doet, krijgt gta 3 gut cortez jacht, en een grote beloning, en daarbij woord hem nog een wijs gemaakt dat tommy Mercedes zelf hat vemoord (dus gta 3 guy’s zijn moeder)

Gta 3 guy komt zamen met zijn opdracht gefer (dus cortez zijn zoon) en nog vele anderen.

Er voord veel geschoten in de nieuwe vila van tommy.

Als bijna iedereen dood is, leven alleen tommy en gta 3 guy nog

Bijde zijn ze geschoten in hun benen. Tommy’s zoon staad op, moeizaam loopt ihj op tommy af en richt zijn pistool. Tommy ziet het net optijd en duikt weg achter een pilaar. Achter die pilaar licht een pistool (van iemand die al dood geschoten was) tommy pakt het en schiet zijn zoon neer. Voordat de gta 3 gast dood gaat zegt hij: haha dacht je nou echt dat ik je zoon was!? Tommy kijkt en zegt: ja hoezo? Daarom heb ik je natuurlijk ook in mijn huis laten wonen dick! Gta 3 guy lacht haha wat ben je ook een as hole he tommy, ik izj alleeb dat ik je zon was zodat je mij niet zou vermoorden. Met die bewakers van je. En toen was jij zo fucking dom om mij te gelofen. En vermoorde die 2 lijfwachten.

Are you fucking serieus spreekt tommy! Gta 3 guy zeg ja,, je echte zoon licht buiten in de koffer bak van mij zwarte auto, hij lacht sluit zijn ogen en gaat dood. Tommy loopt naar buiten, en ziet daar de zwarte auto, hij doet de kofferbak open, en vind daar zijn zoon, zijn echte zoon is dood, zijn hoofd en anderen lichaam delen zin in stukken gehakt, en liggen dus nu verspreid is de koffer bak. Tommy woord helemaal gek, maar probeert en toch mee te leven.

…THE END…

Geplaatst:

CJ Zit loopt binnen bij de Ammu-Nation en koopt een M4. De man achter de toonbank heeft een briefje op de M4 geplakt. CJ wil net in zijn auto gaan als hij het briefje ziet. Er staat op 'ER ZIT EEN BOM IN JE AUTO!'

CJ onderzoekt zijn auto en vindt niks. Dan komt er een auto dief en steelt de auto. 10 meter verderop: BOEM!

Mijn god zegt CJ. Hij gaat weer in de ammu-Nation en de man in de toonbank ligt dood op de grond.

CJ Belt Sweet op: Sweet! Sweet! Geen antwoord... Hij rijdt vlug naar The Johnson House en ziet nog net een Zwarte wagen wegrijden met als nummerplaat: Bye Bye CJ.

(dit was het beginsfilmpje)

Markolie :bonk:

Geplaatst:

heel mooie verhalen allemaal :puh: zelf ben ik er met 1 bezig het verhaal van general lee vind ik het coolst ik ben benieuwd wat die verassing voor sweet is ik heb al een klein vermoeden dar ryder erin komt :)

Geplaatst:

Vervolg:

Er is nog iemand, zegt CJ.

Vanuit een donkere hoek komt Ryder aanlopen.

Ryder? vraagt Sweet.

Ja wie dacht je dan? zegt Ryder.

Ik dacht dat je dood was.

Nee, tuurlijk niet homie, CJ spaarde mijn leven, en sindsdien heb ik geen drugs meer aangeraakt.

Echt? Ok dan, en je hoort ook weer bij Grove Street?

Ja natuurlijk, Sweet.

Mooi, Ryder.

Sweet, Big Smoke, CJ en Ryder lopen het kantoor van Claude weer in.

Ze beginnen te overleggen wat ze moeten doen om te ontsnappen.

Na een half uur overlegd te hebben horen ze opeens Claude lachen.

Samen met een paar van zijn mannen houdt hij hun onder schot.

Hoe zal dit aflopen?

Wordt vervolgd :D

Geplaatst: (bewerkt)

Nou General Lee, jij zal eigenlijk een boek moeten gaan uitgeven van jouw verhaal! Zeer goed bedacht. Mijn complimenten! En ik ben benieuwd wat er nou met Tommy Vercetti gebeurd is! :D;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

hier is het mijne :

het is midden 2006 we bevinden ons in vice city.een man genaamd tommy vercetti zit in zijn kantoor op starfish island.Hij is in gesprek met 1 van zijn bodyguards (mario) hij vertelt hem dat drie belangrijke personen op weg zijn met een at 400 naar de luchthaven van vice city. en dat hij will dat de mario hem met een limo naar de luchthaven rijdt om de drie personen op te halen .eenmaal aangekomen stapt cj in wat later komt de tweede man in de limo:claude nog wat later komt de laatste persoon in de limo zitten genam tony ciprianie (terug in magere versie).Tommy begroet de drie personen vriendelijk en vertelt waarom hij hen naar vice city heeft gebracht.Beste cj,tony en claude ik heb jullie hier samen gebracht omdat ik opnieuw met een groot probleem zit en ik weet dat jullie te vertrouwen zijn ook al zijn jullie de grootste gangsters ooit.De haitans hebben contact genomen met de forelli's,siddaco's en ballas.Ik weet dat jullie grootste vijanden hier tussen zitten.Wij 4 alleen kunnen dit gevaar niet aan dus heb ik al enkele gangs ingehuurd:mijn vercetti gang,cubans en ook de biker gang. maar noch met deze gangs aan onze zijde kunnen we dit niet winnen.(wagen stopt)dus wil ik jullie vragen of jullie jullie gang niet naar hier kunnen krijgen.Hier is het vice point hotel hier kunnen jullie logeren ik heb de kamers al bestelt.Tony:we hebben 1 probleem tony deze fucker (hij wijst op claude)heeft men baas gekilt dus is het niet verstandig dat ik mijn gang naar hier breng of zijn yakuza mannen slachten ze allemaal af.tommy:staak even de vuren want als we dit niet winnen blijft er geen 1 gang meer leven ok.Ik bel jullie morgen.

WORDT vervolg wat vonden jullie er al van :?

Geplaatst:
Dat is een vet verhaal kom snel met het tweede deel svenie ik vind het leuk als het om gangs gaat.

bedankt ik ben al bezig met een vervolg maar ik vind persoonlijk zelf general lee zijn verhaal het best :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...