Jump to content

Je eigen GTA


Markolie

  

154 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van mijn verhaal?

    • slecht
      56
    • het gaat
      39
    • goed
      43


Recommended Posts

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    17

  • Dago58x

    14

  • San_Andreas_Nigga

    9

  • Darth Maul

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn nieuwste

ls cj eindelijk weer terug komt in los santos is alles van de vagos er is geen grove meer te zien sweet is dood kendl is weg en de ballas probeert de vagos te verwijderen uit het gebied. Cesar zit nu bij de vagos en bedreigt cj om bij de vagos te gaan. Maar cj wil het niet maar de groce is weg zijn hele buurt is met graffeti door de vagos overgenomen. ryder's huis is afgebrand en gesloopt sweet's huis is onbewoond. Cj hoort van een balla dat hij ze moet helpen om de vagos te verwijderen en doet het hij is nu een balla en belt claude en tommy op om naar los santos te koemen.

Vervolg

helaas konden claude en tommy niet komen.

Cj gaat naar didier sachs en koopt ballas kleding laat zijn auto overspuiten in het paars koopt uzi's en een zonnebril om zijn gezicht te bedekken. als laatst gaat hij naar de kapper en scheert zich kaal daarnaast zit de tattoo shop cj laat tattoos op zetten van de ballas en gaat gaat op weg. Eindelijk is hij bij de bank en steelt heel wat geld maar dan komt de politie achter hem aan cj gaat in de auto en rijd weg de politie knalt tegen een trein en de trein ontploft een heel stuk brand af.

in the mansion van dogg zijn opeens wat vagos cj en de andere ballas schieten ze neer maar de ballas leider gaat dood nu is alles aan cj de vagos komen er weer aan maar dan komt uit een rooster in het dak iemand van de ballas het is big smoke. heey big smoke zegt cj jij ook hier zegt smoke uiteindelijk winnen cj en smoke maar dan komt de laatste man ryder. Hij heeft een gele band om en een geel shirt aan met zwarte broek. en hij roept motherfockers hij schiet cj in zijn arm en big smoke door zijn hoofd hij is dood ryder gaat er vandoor. cj is op de begrafenis van smoke en in een net pak hij heeft wel een m4 mee in het huisje van het kerkhof. opeens komen de vagos eraan en schietn op cj cj pakt zijn wapen en schiet ze neer dan komt ryder weer en cj schiet hem neer hij is niet dood maar cj rijd hem onder met een auto pakt zijn bom en laat de auto exploderen ryder is knaldood. ondertussen vechten de ballas tegen de vagos maar zonder succes veel vagos gangsters gingen naar de mansion in vice city en naar de mafia hide out in liberty city cj gaat eerst naar liberty city met een vliegtuig.

Vervolg

dit is flight cj ik vraag toestmming om te landen . U krijgt toestemming cj gaat naar het huis met de vagos ze hebben er tnts in geplaatst en laten ze exploderen cj gaat achter ze aan en dood ze zonder een schrammetje dan komt er een rhino aan en schiet cj z'n auto kapot cj raakt \gewond en lijkt dood. eenmaal in het ziekenhuis word hij behhandelt. hij heeft een hersenschudding en een gebroken arm. eenmaal terug in los santos trekken de vagos zich terug en is los santos bevrijd van de vagos maar ze zitten nog in vice city en nemen heel de stad over.

Vervolg

2 jaar nadat hij in liberty city was geweest ging hij met een leger vliegtuig (gestolen) naar vice city om de vagos te verjagen. Hij jumpte uit het vleigtuig en kwam op het dak van de mansion terecht en ging naar binnen bendeden liepen gangsters van de vagos cj ging de eerste gang in naar het kantoor van tommy helaas was tommy er niet maar cesar hij riep heey bewakers een gangster in mijn kmantoor. cj rende weg cesar pakte een geweer en schoot op cj toen cj wegrende zag hij kendl bij cesar staan in een geel pak van de vagos. cj zat te pikkeren over kendl die nu bij de vagos hoort. ondertussen ging cesar in een limo naar de north point mall. cj ging naar het kleine kerkhof bij romero er stond een grafsteen van sweet en zijn moeder. hij pakte zijn m4 en ging naar de north point mall die inmiddels in lichte laaien stond. eenmaal aangekoemn was cj erg gefrustreerd en zag kendl en cesar weg lopen naar hun auto cj schoot op de auto en kendl raakte gewond cesar rende een flat in en gooide rook granaten naar beneden. cj liep naar kendl toe en vroeg haar waarom ze naar de vagos was gegaan het kwam door cesar ze was erg verliefd op hem een paar seconden later stierf ze. Cj ging achter cesar aan en hij riep geef je over of je bent er geweest cesar zei niks en cj gooide eeen granaat naar cesar een deel van het dak stoste in en cesar viel naar beneden hij was mors dood en cj belde de ballas ze kwamen en verjaagden de vagos.

EINDE

Bewerkt: door Wiskids
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Eigen Verhaal! 06-06-2009

Sjoon Williams is heel rijk van basketball

hij speelt in de 76sixers maar opeens als hij uit

zijn limo stapt komen er 4 Gespierde mannen aanlopen

met Gun's met Dempers.. ze vragen Sjoon

waar is ons geld! de mannen dachten dat hij een beroemde gang baas was

welk geld zei hij onschuldig van drugs natuurlijk

Drugs? Ik heb helemaal geen drugs Ik hoef niet zo als jullie te worde hoor

maar toen richten de mannen op sjoon geen grapjes Herman ..

Ik ben geen Herman @*#!. daar geloven we veel van hoor

dat is zo! Sjoon laat zijn rijbewijs zien

nou wie ben ik

Oooh ik snap het al jij bent de secretaris van Herman

helemaal niet.. Nu ons geld zeiden de boze mannen

Hoeveel is het dan..?

30 Miljoen! is dat niet een beetje veel zei sjoon

Geld Nu meteen zeiden ze.. Ok Ok

En Sjoon storte Geld op de bank van die boze mannen

Later op de dag zag hij een andere groep ze klopte bij hem aan

Sjoon dacht mooi niet! hij pakte een Luchtbux ..

hij dacht: ik hoop dat dit maar lukt

Wat moeten jullie Eikels..!

zo jij hebt een grote mond zei de groep

wij wallen aleen maar vragen

omdat wij je gister zagen klooien bij die gasten

of je bij onze gang wil wooren

en dan uit de NBA gaat en aan street basketball doet

Hmzz.. wat krijg ik ervoor vroeg sjoon?

100 Miljoen! Ik doe het zei hij meteen

maar ik kan niet schieten :?

daar gaan wij wat aan doen

ze lieten hem in de auto

en reden helemaal naar denver

en stapten een Ammunation in

leer maar schieten zeiden ze

Mij best.. hij schoot maar wat

Alemaal raak juichte hij

Nu gaan we eens een Oma'tje beroven

Een Oma lachte Sjoon ik kan wel wat beters hoor

de groep twijfelde

probeer die body builder maar

hij liep er naar toe en richte met een Desert eagle op hem

Al je geld Spierbunker

Wat moet je Klein Kind!

Je Geld Bitch!

Had je wat zei de bodybuilder

Ja een desert eagle zei sjoon

hij haalde de trekker over

je geld zei ik

dat gaat mooi niet door zij de bodybuilder

hij sloeg hem helemaal verrot

later werd hij wakker hij lag op een basketballveldje

met een blauw oog.. Alemaal gang leden om hem heen

alles oke sjoon maar sjoon zei

doe toch maar een oma'tje

even later zeiden ze Kan jij een Auto Joinen

zeker weten dat deed ik altijd toen ik klein was

in de jaren 70 zeker.. Jonge wij wille geen discoBal hoor!

Wat dacht je van Vlammen! Neon! zeiden ze

Ik zou proberen en hij kwam er uit als een vlamendedisconeonball

de gangleden lachte hem uit Sukkel wat je bent

ze haalde een heel goeie ganglid om

wat moet je eikel zei hij

ik ga je lere pimpen lafaartje

en hij leerde hem met Spuitbussen omgaan

Hij kon het.. dat ganglid keek hem Boos aan

denk je nou echt dat je goed bent je kan een knal voor je bek krijge

hij wal hem al slaan .. Ho! zei de Boss

Wat is er zei dat ganglid je slaat hem niet dit is wel een goeie Streetballer

We gaan naar de pleintjes toe! we late hem basketballen met ons tege andere voor geld

en dan worden we Zo goed als nieuw

2 maanden later: de Gang was onverslaanbaar Sjoon was Boss geworden

en hij speelde tenslotte weer in de NBA

Word niet Vervolgt!

Link to comment
Delen op andere websites

THE BIG FIGHT

Tommy is erg boos op cj en gaat hem op zoeken cj is hem 500.000 euro schuldig en tommy wil het nu meteen hebben hij is namelijk al in de 60 jaar en de baas van de ballas dus ook de baas van cj die een paar jaar geleden vocht tegen de vagos die nu weg zijn. hij nodigde cj uit om naar de manison te komen en een drankje te benuttigen. Cj kwam en dronk een glas wisky tommy zei: en nu wil ik mijn geld anders zal ik met j een appeltje te schillen hebben. cj zei echt niet je gaat eraan als je dat nog eens vraagt je bent de rijkste man van de hele wereld en dan die 500.000 euro dat is voor jou een cent en voor mij gewoon 500.000 euro. En wie gaat mijn huis mijn stad mijn land en mijn geld erven ja mijn zoon die ziek is en daarvoor heb ik 500.00 euro nodig ook al ben ik anders dan normaal je broer was van de grove en jij ook maar nu ben je van mij van de ballas en kun je niet meer weg je hebt de vagos verjaagd en nu ben ik je zat. Bewakers neem hem mee en voer hem af in de vrachtwagen. ga met de vrachtwagen naar het vleigveld en in de heli gooi de vrachtwagen boven zee uit de heli dan ben ik van je af cj. dit doet me wel denken aan de keer dat ik sonny lance en de gangsters doodde. je bent niet normaal tommy je geld krijg je nu nooit meer . oja dat is waar zei hij dus eerst dat geld gaarg cj gaf het geld pakte de desert eagle van de bewaker en schoot hem neer hij deed de deur open en rende weg naar de plaats waar hhij cesar vermoordde tommy ging efr achter aan en cj haalde ander ballas gangsters op hij schoot op tommt en zijn mannen maar rende santa marina beaach op en ging de heli in en vloog terug naar los santos. eenmaal daar in madd doggs mansion praatte hij met groot gangster van de ballas vroeger ook grove member claude speed we moeten hem doden ei claude en cj was het met hem eens. Maar hoe hij is te machtig en te groot. Toen zei claude en ook te oud cj moest lachen maar toen kwam tommy binnen en riep : MIJN GELD NU. tommy schoot de tafel kapot en claude en cj renden weg supersnel liepen ze naar buiten en stonden ze boven aan een klif aan elke kant kwamen gangsters aan cj pakte zijn parachute en cesar ook ze spronegn en de gangsters schoiten de parachutes kapot. snel gingen ze de burger shot binnen en dreigden ze iedereen te gaan liggen ze kropen achter de bar en waren gewapend met een m4. tommy kwam binnen en zei weer: MIJN GELD OF JE WORD VISSENVOER. cj schoot hem in zijn been en rende naar buiten terwijl claude nog binnen was de burger shot vloog in brand en claude kwam weg met wat lichte brandwonden. cj schoot op de gangsters en tommy die wel met krukken moest lopen. cj pakte de dichst bijzijnde auto en keerde om naar de gangster shij reed ze onder en tommy ook hij eefde nog en schoot op de gastank van de auto die toen ontpofte cj sprong eruit maar tommy zag hem niet tommy stond te lachen en cj richtte op hem met zijn desert eagle. Hij zei: waarom lach je en hij schoot tommy door zijn hoofd hij was dood maar toen hoorde cj dat hij al weer een andere opdracht had.

de opdracht komt de volgende keer.

Bewerkt: door Wiskids
Link to comment
Delen op andere websites

Cj en Sweet zitten in Madd Dogg´s Crib, opeens gaat de telefoon van CJ en daarna zie je dat ze met het vliegtuig naar Vice City vliegen, als ze dan aankomen op Escobar International, wordt er een limo voorgereden. Sweet en CJ stappen in en worden naar Vercetti Estate gereden.

Ze stappen uit en lopen het Estate binnen, daarna gaan ze naar het kantoor van Tommy, waar hij ze opwacht.

Tommy zegt dat hij problemen heeft met Claude en dat hij de hulp van CJ en Sweet nodig heeft.

Na een lange vergadering horen ze buiten deuren dichtklappen en horen ze het geschreeuw van een paar leden van de Mario´s. Tommy, CJ en Sweet duiken achter het bureau en wachten af.

Opeens horen ze de stem van één van de mensen van Claude en zegt dat Tommy, CJ en Sweet zich moeten overgeven. Als ze langzaam achter het bureau vandaan komen, worden ze neergeslagen en word het zwart voor hun ogen, daarna worden ze wakker in een donkere ruimte,...................

CJ en Sweet worden wakker en na een paar minuten gaat het licht aan.

Ze zien dat Tommy weg is, CJ vraagt zich af waar hij heen is.

Ze proberen de deur open te maken maar hij zit op slot.

Ze beginnen op de deur te bonken en na een paar minuten vliegt de deur open en een klerenkast van een man komt binnen lopen en kijkt hun kwaad aan, daarna sleurt hij ze mee naar het kantoor van Claude.

Omdat Claude niet praat, praat zijn bodyguard voor hem en vraagt wat ze te zoeken hadden in Vercetti Estate.

CJ zegt: gaat je niks aan motherfucker en de brede man geeft hem een duw in zijn rug, de bodyguard vraagt het hem nog eens en CJ antwoord: voor zaken!

Voor zaken he? Wat voor zaken? vraagt de bodyguard.

Dat gaat je niks aan.

Dit keer pakt de brede man CJ en smijt hem tegen de muur, maar dit pikt Sweet niet en haalt een Desert Eagle uit zijn broek.

Hij richt op de brede man en schiet hem in zijn hoofd.

De man valt achterover en de bodyguard wil aanvallen maar opeens houdt Claude hem tegen en hij schudt zijn hoofd.

Claude staat op en begint opeens te praten.

Beste Sweet.......

Beste Sweet, zegt Claude, je dacht zeker dat je mij nooit zou horen praten he?

Hij lacht duivels.

Sweet begint in paniek te raken en kijkt naar CJ die nog steeds bewusteloos op de grond ligt.

Claude begint op hem af te lopen, en Sweet wil gaan schieten, maar.....

de kogels zijn op.

Dan pakt hij een vaas en gooit die naar Claude maar hij ontwijkt hem behendig.

Sweet loopt achteruit het kantoor uit, tot hij bij de trap komt, hij kijkt naar beneden.

Hij rent naar beneden en probeert de deur open te maken maar de deur zit op slot.

Hij kijkt achterom en ziet Claude bovenaan de trap staan, met zijn duivelse grijns op zijn gezicht.

Maar dan krijgt Sweet de schrik van zijn leven, hij ziet dat Claude een handgranaat pakt en hij kan geen kant op.

Hoe zal het aflopen met Sweet?

Het zweet breekt Sweet uit, als Claude de handgranaat wil gooien ziet hij Big Smoke opdoemen achter Claude.

Big Smoke pakt een knuppel en slaat Claude neer.

Sweet weet niet wat hij ziet en rent naar Smoke toe.

Terwijl Smoke Claude aan het uitschelden is begint Sweet tegen Smoke te praten.

Smoke, ik dacht dat je dood was en dat je ons verraden had.

Haha, dat dacht je he homie?

Nee dat hoorde allemaal bij mijn plan om de Ballas neer te halen.

Zelfs CJ wist dat ik nog leefde en hij wijst naar CJ die nu moeizaam opstaat.

Sweet loopt naar CJ:

CJ!, jij wist dat Smoke nog leefde?

CJ kijkt Sweet aan en zegt: ja het was een verrassing.

Sweet is eerst boos, maar begint dan te juichen.

En dan zegt CJ, er is nog iemand.....

Er is nog iemand, zegt CJ.

Vanuit een donkere hoek komt Ryder aanlopen.

Ryder? vraagt Sweet.

Ja wie dacht je dan? zegt Ryder.

Ik dacht dat je dood was.

Nee, tuurlijk niet homie, CJ spaarde mijn leven, en sindsdien heb ik geen drugs meer aangeraakt.

Echt? Ok dan, en je hoort ook weer bij Grove Street?

Ja natuurlijk, Sweet.

Mooi, Ryder.

Sweet, Big Smoke, CJ en Ryder lopen het kantoor van Claude weer in.

Ze beginnen te overleggen wat ze moeten doen om te ontsnappen.

Na een half uur overlegd te hebben horen ze opeens Claude lachen.

Samen met een paar van zijn mannen houdt hij hun onder schot.

Hoe zal dit aflopen?

Sweet, Big Smoke, Ryder en CJ zitten verstijfd van schrik in hun stoel.

Dan zegt Claude: Schiet ze dood!

Maar voordat hij dat zegt, komt Tommy eraan en houdt een Desert Eagle tegen het hoofd van Claude.

Tommy zegt: roep je mannen terug!

Claude roept ze terug, en Tommy zegt: laat jullie wapens vallen.

Ze laten hun wapens zakken.

Tommy pakt een walkietalkie en zegt: Kom maar binnen.

Wie roept Tommy nou?

Verder kan je hieronder je reacties posten.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

cj en sweet zitten in de problemen door de drugs van de ballas.

en het is begin 2009.

in 1992 was de grove een van de grootste gang van los santos.

maar dat is veranderd.

cj en sweet komen op het idee om het hoofdgebouw van de ballas te vernietigen.

maar dan moeten ze wel veel mannetjes gebruiken dus halen ze de varios los aztecas er bij om te helpen.

maar de mafia wil dat verhinderen dus zijn ze grove street binnengestormt en cesar ging net naar buiten met sweet.sweet zag het direct en sleurde cesar naar achteren om hem te bescheremen.sweet zij:blijf hier ik haal big smoke er bij en ryder.cesar zij:en cj dan.

o fuck die is binnen in zijn moeders huis.

iemand van de mafia hoorde dat en schreeuwde: naar cj.

o fuck.

cj look out.

maar het was te laat cj was doodgepaft.

ja dat dacht sweet maar dat was niet zo.

het was iemand met een masker.

het was een mafia member.

de echte cj kwam net aan met een paar gangmembers.

hij was de ballas baas aan het neerpaffen(en dat was big bear).

en die was dood hoor echt heel erg dood.toen kwamen er twee bussen met ballas gangmembers.cj greep hard in hij vernietigde de eerste bus maar de tweede bus bevate een bom en blaaste ryders huis op.

o shit zij ryder.

dont worry zij sweet dat huis kan weer worden gerepareerd.

oke dat doe je van je eigen ge....maar het was te laat een van de ballas gangmembers die het had overleeft schoot ryder is zijn oog.

o fuck ryder

toen kwam tenpenny en schoot cj bijna dood maar cj concentreerde zich op de overgebleven ballas

en zag niet dat tenpenny er was.en geluk bij een ongeluk er kwam een grove car een reed tenpenny plat.

er kwam een hunter een blaaste cj huis op o fuck mijn huis zij cj.

o moms zij sweet die zat nog in het huis.

cj viel flauw.laat hem maar we brengen hem naar mijn huis(straks).toen kwam curtis 50cent jackson en schoot

een paar ballas gangmebers neer

na twee uur gevochten werd het eindelijk rustig.

sweet zij we got te motherfuckers.

tijd om een plan te maken.

een week later hadden ze het plan.

tommy reed de auto waar ze mee vluchten.

tommy werd uit zijn auto geschoten door een bewaker van de ingang van de ballas hoodgebouw

iedereen pafde de bewakers dood.eenmaal in het gebouw kwamen de ballas uit alle kanten.

het regende ballas.

de ballas kwamen uit het dak

cesar werd in zijn kop geschoten.

de varios los aztecas werden bijna uitgeschakeld totdat de traids te hulp schoten.

de traids kwamen met auto,s en met parachutes het complex binnenstormen en schoten alle ballas gangmembers dood later werd big smoke doodgeschoten.

sweet kreeg een paar kogels naar zich toe gestuurd maar ging niet dood omdat ie ze onweek

hij schoot per ongeluk homeboy b dup in het hoofd(dat was de tweede baas van de ballas)

sweet zij kom op we moeten weg maar eerst moeten we het gebouw opblazen.

na twee minuten was het gebouw zwart(dus opgeblazen). dus moest cj de auto zelf rijden ze kregen allemaal kogels naar hun gestuurd.maar de auto was bulletproof dus konden ze niet ontploffen. bij grove street gad de politie een blokkade waar de haast niet door konden maar honders meter voordat ze er waren ramden de grove members de blokkade en cj en sweet konden er door ze schoten de overgebleven mannetjes dood.alles was over over 2 maande waren ze de machtigste gang ter wereld.zelfs machtiger dan de alkajda.

sweet was tevreden.en bedankde cj een jaar lang

einde

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...