Jump to content

Forumregels renovatie


PatrickW

Recommended Posts

We hebben de forum-regels in een nieuw jasje gegoten, zodat ze overzichtelijker en duidelijker zijn. De regels zijn niet echt veel veranderd, maar alleen anders geformuleerd.

We raden iedereen wel dringend aan de forum regels opnieuw door te lezen, want iedereen die gebruikt maakt van het forum, wordt geacht deze regels te kennen.

Op- en Aanmerkingen kunnen als altijd in het feedback-forum

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    6

  • Bierbuikje

    4

  • PatrickW

    3

  • ikt

    3

Top Posters In This Topic

Deze regel snap ik niet echt:
  • Overige afbeeldingen: maximaal 640x480 pixels

Afbeeldingen in posts mogen maximaal 640x480 pixels zijn. ;)

Dan kun je bijna niets meer posten :t

Deze regel snap ik niet echt:
  • Overige afbeeldingen: maximaal 640x480 pixels

Als dat afbeeldingen zijn in je gewone post kunnen ze het superchick topic wel sluiten.

Inderdaad. En dan zullen er super veel topics weg kunnen. En bovendien... De afbeeldingen kun je toch ook in de ACP automatisch laten verkleinen als ze groter zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze regel snap ik niet echt:
  • Overige afbeeldingen: maximaal 640x480 pixels

Afbeeldingen in posts mogen maximaal 640x480 pixels zijn. ;)

Dan kun je bijna niets meer posten :t

Deze regel snap ik niet echt:
  • Overige afbeeldingen: maximaal 640x480 pixels

Als dat afbeeldingen zijn in je gewone post kunnen ze het superchick topic wel sluiten.

Inderdaad. En dan zullen er super veel topics weg kunnen. En bovendien... De afbeeldingen kun je toch ook in de ACP automatisch laten verkleinen als ze groter zijn?

Ik denk dat ze bedoelen dat als het groter is als 640x480 het verkleint wordt, maar waarom melden ze dat in de regels? Dat gebeurt toch ook automatisch wel? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst was de regel gewoon dat afbeeldingen niet groter mochten zijn dan 640 x 480. En alle afbeeldingen die te groot waren werden door de moderators met de hand verwijderd. Dat was echter zó arbeidsintensief dat we besloten hebben de afbeeldingen die te groot zijn inderdaad automatisch te laten verkleinen tot 640 x 480 zodat we in ieder geval geen uitgerekte pagina's meer tegenkomen. Neemt niet weg dat de regel feitelijk nog steeds bestaat al geef ik onmiddellijk toe dat die nu wel iets overbodig is geworden.....

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst was de regel gewoon dat afbeeldingen niet groter mochten zijn dan 640 x 480. En alle afbeeldingen die te groot waren werden door de moderators met de hand verwijderd. Dat was echter zó arbeidsintensief dat we besloten hebben de afbeeldingen die te groot zijn inderdaad automatisch te laten verkleinen tot 640 x 480 zodat we in ieder geval geen uitgerekte pagina's meer tegenkomen. Neemt niet weg dat de regel feitelijk nog steeds bestaat al geef ik onmiddellijk toe dat die nu wel iets overbodig is geworden.....

Kun je die regel dan niet aanpassen dat als ie groter is dat het word verkleind?

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je die regel dan niet aanpassen dat als ie groter is dat het word verkleind?

GTA-Sheep heeft dit al vermeld:

...besloten hebben de afbeeldingen die te groot zijn inderdaad automatisch te laten verkleinen tot 640 x 480 zodat we in ieder geval geen uitgerekte pagina's meer tegenkomen...

:7

Hij bedoelt dat als mensen die regels lezen dat ze dan denken dat 640x480 en groter verboden is en dat het dus handig is om erbij te vermelden dat grotere afbeeldingen automatisch kleiner wordt gemaakt zodat je gerust groter mag gaan posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel handig om de afbeelding niet groter te laten zijn dan 1280x1024 of iets dergelijks. Ze worden weliswaar verkleind, maar in principe worden ze wel eerst helemaal geladen en dan pas verkleind. En dat laden kost nog steeds tijd, zeker in topics als het Superchick-topic waarin veel foto's staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel handig om de afbeelding niet groter te laten zijn dan 1280x1024 of iets dergelijks. Ze worden weliswaar verkleind, maar in principe worden ze wel eerst helemaal geladen en dan pas verkleind. En dat laden kost nog steeds tijd, zeker in topics als het Superchick-topic waarin veel foto's staan.

Maar dat is voor het superchick topic zeer onhandig, vele foto's zijn groter dan die maten. Kan het dan niet zijn dat die afbeeldingen op lagere kwaliteit worden afgebeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...