Apple-Mac Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Portland komt buiten de kaart, kortom buiten de limieten Ik zei ook, er wordt een leeg deel van SA verwijderd. (leeg=gras, bomen, geen wegen) Bewerkt: 17 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 *Weet iemand een goeie naam voor deze mod? *Weet iemand een goeie naam voor Portland (een naam net als Los Santos, zodat je toch kan zien dat het portland is, maar alleen de naam niet) *Kan iemand nieuwe gebouwen maken, of andere dingen? Alvast bedankt!............. SSX-Breaker...... Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Zo iets?(weg moet nog gebeuren) Reageren
alidogan Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ik weet niet of je het nodig hebt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) At Alidogan, GTA MIAMI-LIBERTY gaat niet door. Portland komt in SA. Weet je nog een goeie naam voor Portland en de mod? Geef de naam aan mij door, maak dan ook zoiets, dan kan ik dat inderdaad gebruiken:*D At gangster 28! Perfect!, het hele model + de kleuren ben ik tevreden over. Alleen wil ik graag dat de brug wat hoger wordt en breeder! SSX-Breaker........... Bewerkt: 17 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
alidogan Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) los street of lost street of los santra en hier een logo Bewerkt: 17 februari 2006 door alidogan Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Broken island? En hoeveel rijbanen per een richting moet het worden? Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hem Nu op 2 banen geschaald. Maar kloppen de verhoudingen zo een beetje? Bewerkt: 17 februari 2006 door gangster28 Reageren
Blastov Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Gewoon een weg-texture erop plakken, dan zie je de verhouding Oja voor een weghelft moet je ongeveer 5 meter\coord gebruiken Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hem Nu op 2 banen geschaald.Maar kloppen de verhoudingen zo een beetje? Er mag (als je dat lukt) een snelweg op komen. Let op: De Brug moet drie maal zo langer zijn als de (officiele) Callahn-Bridge. De brug moet ook HOGER zijn dan de officiele Callahn-Bridge. De Kabels mogen wat dunner. (wat dunner=ongeveer als de callahn-Bridge) Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG) Voorderest klopt het Bewerkt: 18 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) In GTA San Andreas zijn bewoonde, en onbewoonde gedeeltes. De onbewoonde gedeeltes zijn meestal gedeeltes waar alleen maar zand is, of een bos is, of gewoon gras is. Mijn vraag is nu: ''Wie weet er in SA een leeg gedeelte, dat verwijdert kan worden?'' Ik zie nu dat Portland ook nog en mini-eiland met een vuurtoren, dat komt er niet bij! In welke .IMG van SA moet ik alle DFF -en TXD's toevoegen. Gewoon in de GTA3.img? *Ik ben van plan, om een paar objecten samen te smelten. Portland-Beach haal ik eruit! Kunnen er meer zelfgemaakte objecten komen? (bijv. gebouwen restaurants, straatobjecten etc.) Ik heb ook wat gemaakt: *=gaat niet door Bewerkt: 18 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden. Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)Jij mapt hem toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.