Jump to content

GTA Miami-Liberty


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    24

  • gangster28

    12

  • Blastov

    9

  • Samurai

    4

Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden.
Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)
Jij mapt hem toch? :roll:

Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar......

Bedankt dat je dit vraagt

SSX-Breaker.........

Bewerkt: door SSX-Breaker
Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden.

Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)
Jij mapt hem toch? :roll:

Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar......

Bedankt dat je dit vraagt

SSX-Breaker.........

Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons :cab: ? SA kan er max 2000 aan..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar weet je nog een lege plek in SA dat eventueel verwijderd kan worden (ja, er zijn er zoveel, maar een ECHTE lege plek, waar alleen maar gras is ofzo en BEST groot is)

Ik heb al een naam voor de mod, jullie mogen bepalen of het een beetje goed klinkt.

GTA: Broken-Down

Vindt je dit geen goeie naam? Of weet je een betere naam? PM me dan! Ik zoek nog iemand die een goeie naam voor Portland weet.!

SSX-Breaker.........

Bewerkt: door SSX-Breaker
Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden.

Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)
Jij mapt hem toch? :roll:

Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar......

Bedankt dat je dit vraagt

SSX-Breaker.........

Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons :cab: ? SA kan er max 2000 aan..

Idd die brug heeft al veel poly's laat staan die lantaarns er nog bij geschat 20 per lantaarnpaal geschat over de weg een stuk 20 á 30 dus dan heb je als 20 hebt dan heb je als 400 poly's meer.(20x20)

Nou en ik denk dat ze wel wat meer bevatten dan 20 dus dat wordt hopeloos als je dat gaat doen. :cab:

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden.

Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)
Jij mapt hem toch? :roll:

Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar......

Bedankt dat je dit vraagt

SSX-Breaker.........

Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons :cab: ? SA kan er max 2000 aan..

Idd die brug heeft al veel poly's laat staan die lantaarns er nog bij geschat 20 per lantaarnpaal geschat over de weg een stuk 20 á 30 dus dan heb je als 20 hebt dan heb je als 400 poly's meer.(20x20)

Nou en ik denk dat ze wel wat meer bevatten dan 20 dus dat wordt hopeloos als je dat gaat doen. :cab:

Dat opzichzelf lijkt me niet zo'n heel erg groot probleem. Je gebruikt gewoon zo'n standaart lantaarnpaal uit SA en plaatst die meerdere keren op de brug.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat het tempo wel erg laag ligt...

Per dag maak je een billboard en we hebben nog niets ingame gezien.

Alleen nog maar [onmogelijke] ideeen...

Zonder ingamescreens zal niemand joinen.

Dit wordt wss weer zo een onafgemaakte onmogelijke mod. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...