Blastov Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 en ik heb dit Is heus niet simpel ofzo hoor SSX, verwijder iets van sa anders haal je het niet met de smalle 92 ID's, Shoreside Vale is al 900 dff's dus portland is niet veel meer\minder Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden.Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)Jij mapt hem toch? Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar...... Bedankt dat je dit vraagt SSX-Breaker......... Bewerkt: 19 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden. Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)Jij mapt hem toch? Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar...... Bedankt dat je dit vraagt SSX-Breaker......... Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons ? SA kan er max 2000 aan.. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Ja, maar weet je nog een lege plek in SA dat eventueel verwijderd kan worden (ja, er zijn er zoveel, maar een ECHTE lege plek, waar alleen maar gras is ofzo en BEST groot is) Ik heb al een naam voor de mod, jullie mogen bepalen of het een beetje goed klinkt. GTA: Broken-Down Vindt je dit geen goeie naam? Of weet je een betere naam? PM me dan! Ik zoek nog iemand die een goeie naam voor Portland weet.! SSX-Breaker......... Bewerkt: 19 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden. Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)Jij mapt hem toch? Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar...... Bedankt dat je dit vraagt SSX-Breaker......... Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons ? SA kan er max 2000 aan.. Idd die brug heeft al veel poly's laat staan die lantaarns er nog bij geschat 20 per lantaarnpaal geschat over de weg een stuk 20 á 30 dus dan heb je als 20 hebt dan heb je als 400 poly's meer.(20x20) Nou en ik denk dat ze wel wat meer bevatten dan 20 dus dat wordt hopeloos als je dat gaat doen. Bewerkt: 19 februari 2006 door gangster28 Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Tja ik begin het een beetje hopleloos te vinden. Als het je lukt, mogen er ook lantaarnpalen op komen (deze hoef je niet zelf te maken. Gebruik lamppost_coast in de GTA3.IMG)Jij mapt hem toch? Om zoveel mogelijk dff's te besparen, kun je de overige dff's als 1 dff maken. Een heel groepje met lamppost_coast aan de brug toevoegen, dan wordt de brug + straatobjecten herkent als 1 dff. IPV (misschien) 30 dff's (voor 1 brug), dus vandaar...... Bedankt dat je dit vraagt SSX-Breaker......... Houdt jij dan wel rekening met het aantal polygons ? SA kan er max 2000 aan.. Idd die brug heeft al veel poly's laat staan die lantaarns er nog bij geschat 20 per lantaarnpaal geschat over de weg een stuk 20 á 30 dus dan heb je als 20 hebt dan heb je als 400 poly's meer.(20x20) Nou en ik denk dat ze wel wat meer bevatten dan 20 dus dat wordt hopeloos als je dat gaat doen. Dat opzichzelf lijkt me niet zo'n heel erg groot probleem. Je gebruikt gewoon zo'n standaart lantaarnpaal uit SA en plaatst die meerdere keren op de brug. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ja, daar heb je inderdaad gelijk in. Kan je er wel voor zorgen dat er verlichting is op de brug? *Domme vraag, dat gebeurt bij het In-Game zetten. Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Kwestie van lampen plaatsen desnoods zelf lampen maken. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Met moomapper later, met Z-modeller ook. ik weet al hoe. Bewerkt: 19 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Weer wat gemaakt: billboard voor SantaFone (Vodafone) Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Kun je hem wel ingame krijgen? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Ja. Met de brug: Hij moet 3x zo langer zijn dan de Callahn Bridge Ietsje hoger dan de Callahn Bridge Verder niks! Reageren
killerfragger Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 3X langer danb de chalang bridge is wel lang maar ober shide je dan niet de map limet? want je kan niet de lan maken zoverik weet Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ja dat denk ik ook en heb je toevallig een screen van die ''Callahn Bridge'' wat ik weet niet welke dat is. Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik zie dat het tempo wel erg laag ligt... Per dag maak je een billboard en we hebben nog niets ingame gezien. Alleen nog maar [onmogelijke] ideeen... Zonder ingamescreens zal niemand joinen. Dit wordt wss weer zo een onafgemaakte onmogelijke mod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.