Jump to content

Welke browser?

Browsers  

64 leden hebben gestemd

1. 1. Welke browser gebruik jij het meest?

• Mozilla Firefox
      42
    • Internet Explorer
      17
    • Opera
      2
    • Netscape
      0
    • Anders, namelijk...
      2

Recommended Posts

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• AmsterdamBoy

5

• wizkid4590

3

• Godrax

3

• Upstream

3

Geplaatst:

Ook Firefox, ik heb hem helemaal ingesteld naar hoe ik alles gebruik, alles wat ik nodig heb op het net staat binnen handberijk en wat ik niet nodig heb staat er niet meer als knop. Ook is de pop-up blokkering, de tabbladen en alle skins en plug-ins erg handig. :D

Geplaatst:
Ook Firefox, ik heb hem helemaal ingesteld naar hoe ik alles gebruik, alles wat ik nodig heb op het net staat binnen handberijk en wat ik niet nodig heb staat er niet meer als knop. Ook is de pop-up blokkering, de tabbladen en alle skins en plug-ins erg handig. :D

Ik heb hem nu ook helemaal goed ingesteld, wist niet eens dat dat kon. :D

Geplaatst: (bewerkt)

FireFox, de geschiedenid-zooi wist hij écht als je de browser afsluit.

En de Tabbladen, popup-blokering en het downloadbeheer. Die van IE maakt steeds voor elke download een apart venster.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Heb Safari die vind ik de beste omdat hij heel snel kan laden (sneller als FireFox) tabbladenheeft alle popup vensters blokt en ie bijna geen virussen doorlaat!! :)

Geplaatst:

Ik gebruik Mozilla Firefox als standaard browser omdat hij veel makkelijker is dan Internet Explorer, de CTRL+T functie is zo geweldig ook veel meer dingen. Hij is veiliger en sneller dan Internet Explorer.

Internet Explorer gebruik ik alleen om e-mail te bekijken omdat dat niet werkt in Firefox. Mijn oom had een keer Firefox bij mij geinstalleerd en ik heb die later weer verwijderd. Maar later kwam ik weer op terug om mijn site te testen of hij hetzelfde uitzag als in Internet Explorer. Ik zag al die mooie dingen en heb gelijk nieuwe skin gedownloaden en was totaal verslaafd aan Firefox. Sinds die dag heb ik weinig meer gedaan met Internet Explorer.

Veilig, snel en beter.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu tijdelijk weer IE maar ik moet de installer van Firefox nog ff zoeken.

Ik was altijd gewend om meteen naar bladwijzers te gaan en op Gtaforum te klikken.

dat is bij internet explorer niet ... (alleen favorieten ..neemt 1/4 e van je scherm in beslag :cab:

Bewerkt: door .Tales.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...