Jump to content

Wie kent dit liedje?


Bling

Recommended Posts

Hey, hieronder staat een remix liedje van een bepaald liedje dat je in het begin hoort. Dat liedje wordt ook vaak in discotheken gedraaid en ik wil weten hoe dat liedje heet. Weet iemand misschien hoe dit liedje heet? (luister de remix maar die hieronder staat)

Als je weet welk liedje ik bedoel, vertel het me dan door het hieronder te vertellen of door me een pm te sturen.

remix liedje

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat warez op die forum verboden is? En dat je je nou muziek online via dit forum aan het delen bent?

Ik kan het fout hebben maar volgens mij is dit verboden :sst: .

Btw, is dat niet een remix van het liedje 50cc ? :puh:

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat warez op die forum verboden is? En dat je je nou muziek online via dit forum aan het delen bent?

Ik kan het fout hebben maar volgens mij is dit verboden :sst: .

Btw, is dat niet een remix van het liedje 50cc ? :puh:

Het is niet mijn bedoeling om muziek met anderen te delen, ik wil alleen weten hoe dat liedje heet. Ik probeer het jullie hiermee alleen maar makkelijker te maken, omdat het zonder dit gewoon haast onmogelijk te begrijpen is wat ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Met songtapper lukt het me niet echt, ik krijg de hele andere liedjes (die er niet eens op lijken).

Weet iemand anders toevallig nog hoe hij heet, of is iemand anders er wel achter gekomen met songtapper? Laat het me dan even weten, aub.

Link to comment
Delen op andere websites

weet je het ondertussen al? want ik ben ook al een tijdje op zoek naar dit liedje. dus als je het weet wil je het me dan zeggen?

Nee, ik heb het liedje nog niet gevonden (dat laat ik je wel weten als ik hem heb hoor). Iedereen zegt dat hij 'DJ cybart- radio edit' heet, maar als ik dit opzoek krijg ik als resultaat de remix van crazy frog die ik in dit topic heb gezet, maar ik wil de remix niet maar het liedje dat in de remix zit. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...