Cesar-Vialpando Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 The Truth: You know me. This is The Truth... CJ:No I don't The Truth: Perfection, they said you were a moron Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Met "Welcome friend." Goed jij volgende vraag voor jou Hij zij er ook nog bij: ''Do you want some LSD, marioana or some mushrooms''. Of hoort dit niet bij de groet? Fout Welcome friend, Dudes you mushrooms?Ludes? How about some DMT? Whoa man! I never thought I'd see that. A fed out-smoking me. What are you dude? FBI? DEA? Friend, you give off a positive energy. How about some Vietnamese oplum?Is dit goed???? Goed maar te laat Mister Fuji had het goed The Truth: You know me. This is The Truth...CJ:No I don't The Truth: Perfection, they said you were a moron Ook een soort van goed maar niet wat ik bedoelde, Mister Fuji had het goed Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Aan welke dingen moet CJ allemaal denken namens Truth wanneer ze in San Fierro mensen aan het ophalen zijn en stoppen bij het ziekenhuis en het politiebureau? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Dat hij niets aan de hand is en hij de andere kant op moet kijken. Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Nee..., Carl moet zich op een tweetal dingen concentreren. Welke? Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Bij het politiebureau aan een roze golfbal, bij het ziekenhuis weet ik nog even niet. Het toevallige is dat ik overnieuw ben begonnen met SA, (zie mijn signature) en ik ben heel toevallig bij die ene missie. Ik zal hem even doen en het dadelijk vermelden. EDIT: bij het ziekenhuis moet CJ denken van The Thruth aan een gele rubberen eend. Bewerkt: 16 maart 2006 door Pietje // Reageren
Axon Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Bij het ziekenhuis aan een geel rubber eendje Bij het politiebureau aan een roze golfbal Edit: Pietje was me voor Bewerkt: 16 maart 2006 door Axon Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Bij het politiebureau aan een roze golfbal, bij het ziekenhuis weet ik nog even niet. Het toevallige is dat ik overnieuw ben begonnen met SA, (zie mijn signature) en ik ben heel toevallig bij die ene missie. Ik zal hem even doen en het dadelijk vermelden. EDIT: bij het ziekenhuis moet CJ denken van The Thruth aan een gele rubberen eend. Your turn Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Goed, in het begin is Sweet helemaal niet te spreken over Cesar Vialpando, Sweet vindt Cesar maar niks. De vraag: Wat voor synoniem gebruikt Sweet voor Cesar Vialpando? Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Nee, nog allemaal fout. Tip: Sweet noemt een synoniem voor Cesar Vialpando in de missie: 'Cesar Vialpando' Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Cholo Motherfucker, beetje fout om naar zo'n antwoord te vragen Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ja, Sweet noemt Cesar wel meer, maar dat bedoel ik niet. Sweet noemt echt een naam van een persoon als synoniem voor Cesar. Als jullie het dan nog niet weten zal ik nog wel een hint geven. Reageren
Goliat Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Hij noemde hem ook Hernandez. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.