Berrus Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 Brad Pitt haha, ik zeg ook maar wat, maar er stond me iets van bij dat hij een hollywoodster noemde.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2006 Ik denk dat hij een van deze 2 namen zegt.. Leroy Hernandez Leroy Lopez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Volgens mij zegt hij Lopez, en dan verbeterd CJ's zus Sweet door te zeggen: ''His name is Hernandez, Hernandez'' Het antwoord op de vraag lijkt mij dus Lopez. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Volgens Sweet moet hij wel lopez of hernadez heten(van zijn achternaam, Sweet vind dat geen goede naam voor zijn toekomstige neefje), dat vind Kendyll dan weer racistisch. Ging het daarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Hè hè! Juist! Het antwoord is dus Leroy Hernandez. Volgens mij zegt Sweet dat omdat Cesar net zoals Officer Hernandez een Latino is, en daarom gebruikt Sweet volgens mij die synoniem voor Cesar, omdat ze officer Hernandez net zo goed haten, daarom vind Kendl Sweet een racist. Of dat zeker is weet ik niet, volgens mij wel. Maar goed, in principe zeiden Moonbeam en Dago58x de goede antwoorden. Aan wie moet ik nu de volgende beurt geven? Ik zal het even met een verloter regelen: EDIT: Uit de verloter kwam rollen dat Moonbeam de volgende vraag in deze quiz mag stellen. Bewerkt: 22 maart 2006 door Pietje // Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Heil aan de 'verloter' Neckzt kweztion: Wie zouden er in San Andreas allemaal wel niet met Kendyl naar bed willen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) de vrouwen kendyl is een meijes naam LOL gok ook maaar wat Bewerkt: 23 maart 2006 door killerfragger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Ryder, Pulaski en die bouwvakkers uit San Fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 de vrouwen kendyl is een meijes naam LOL gok ook maaar wat Ehh, wtf bedoel je echt? Ryder, Pulaski en die bouwvakkers uit San Fierro Ding ding ding, Nekst Kwestjun voor Piet-Herr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Als jij en The Truth wiet verbranden, hoopt hij dat iemand hem dat wil vergeven. Wie is die iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 "I only hope Gaia can forgive us" Oftewel: Moeder Aarde. Aangezien je hier maar 3 keer per dag mag posten, dit mijn derde wordt en ik weet dat mijn antwoord goed is (missie gedaan) post ik maar meteen de volgende vraag: Een doordenk vraagje: In welk gebied van San Andreas zal het wel veel regenen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 in la Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Fout, denk cryptisch! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 de woestijn in in san tijdens het regens sensoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2006 Nog fouter , denk gewoon door, als je het niet weet post dan maar niet ok. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.